آیتالله صافی گلپایگانی اجازه مصرف سهم امام برای مقابله با کرونا را صادر کرد
آیتالله لطفالله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید گفت: از ملت بزرگ و شریف ایران درخواست دارم که با رعایت اصول بهداشتی، به توصیههای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توجه کامل داشته باشند.
وی شنبهشب با صدور پیامی ضمن اجازه مصرف سهم امام برای مقابله با ویروس کرونا، از جامعه پزشکی ایران، پرستاران زحمتکش و کارکنان خدوم که برای سلامتی مردم عزیز تلاش فراوانی دارند، تقدیر و تشکر فراوان کرد.
آیتالله صافی گلپایگانی در این پیام افزوده است: همچنین خیران درمان و سلامت کشور که همیشه به وظایف شرعی و انسانی خود عمل میکردند، در این مقطع حساس هم مسئولان امر را کمک کرده و مجاز هستند از نصف سهم مبارک امام(ع) برای این عمل خداپسندانه مصرف کنند.
وی در پایان بیان کرده است: انشاءالله تعالی با توجهات خاصه حضرت بقیهالله الاعظم(عج) هر چه زودتر این نگرانی و بیماری رفع گردد.
به گفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت بهداشت، ۲۰۵ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور گزارششده و تاکنون ۱۲۳ نفر از بیماران بهبودیافتهاند.