55 درصد آمریکاییها معتقدند ترور سردار سلیمانی آمریکا را ناامنتر کرده است
بیش از نیمی از شهروندان آمریکایی ضمن محکوم کردن اقدام رئیسجمهور این کشور به ترور سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، معتقد هستند که این اقدام، آمریکا را ناامنتر کرده است.
«دونالد ترامپ»مدعی شده بود ترور شهید سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، آمریکا را امن کرده است! اما مردم آمریکا نظر دیگری دارند؛ بر اساس نظرسنجی مشترک «یو اسای تودی» و موسسه «ایپسوس»، ۵۵ درصد از شهروندان آمریکایی معتقدند که این اتفاق، آمریکا را ناامنتر کرده و فقط حدود ۲۵ درصد ادعا کردهاند که کشورشان امنتر شده است.
۵۲ درصد از آمریکاییها رفتار رئیسجمهور کشورشان را در قبال ایران محکوم کردند و آن را
«بیپروا» دانستند.