کد خبر: ۱۷۹۰۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷

درپی تخلفات صورت گرفته / پرداخت‌های مالی وزارت ورزش به فدراسیون ژیمناستیک متوقف شد

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان با بیان توقف پرداخت‌های مالی به فدراسیون ژیمناستیک گفت: با فدراسیون ژیمناستیک خصومتی نداریم اما این فدراسیون تعامل با مراجع نظارتی و بازرسی برای بحث تخلفات نداشته است.

ژاله فرامرزیان در جمع خبرنگاران در مورد تخلفات مالی فدراسیون ژیمناستیک افزود: سال گذشته سازمان بازرسی کل کشور گزارشی را در مورد ژیمناستیک به وزارت ورز ش و جوانان ارسال کرد و دو پیشنهاد داد. اینکه خزانه دار و دبیر فدراسیون به هیئت تخلفات معرفی شوند که ما این کار را انجام دادیم اما چون این دو نفر کارمند وزارت ورزش نبودند بنابراین در هیئت تخلفات پرونده آنها قابلیت رسیدگی نداشت. او ادامه داد: از آن موقع به رئیس‌فدراسیون اعلام کردیم تا زمانی که تعیین تکلیف شود ادامه فعالیت این دو نفربه صلاح دولت نیست. ان شاءالله در دادگاه مربوطه، این دو نفر تبرئه شوند و ادامه فعالیت دهند اما تا آن موقع ملزم به اجرای پیشنهادات سازمان بازرسی کل کشور هستیم. فرامرزیان در پاسخ به این پرسش که تخلفات را به خود فدراسیون ژیمناستیک هم اعلام کرده‌اند یا خیر؟ تصریح کرد: بله قبلا در یک گزارشی به رئیس‌فدراسیون اعلام شده بود. او مدعی بود با بازرسی کل کشور جلساتی داشته که مسئله رفع شده است اما ما مکاتباتی را داشتیم اما این موضوع را نقض کردند و همچنان بر رای خود پا برجا بودند. امیدوارم رئیس‌فدراسیون اقدام قانونی را انجام دهد تا آن مدت هم به دلیل صلاح دولت، نمی‌توانیم پرداختی از منابع دولت داشته باشیم و از زمانی که مکاتبه کرده‌ایم هم این مبلغ را هم پرداخت نکرده‌ایم. امیدوارم محدودیت ما را که رسما و حضوری در سه جلسه به او گفته‌ایم بپذیرد. ما خصومتی نداریم صرفا در عرصه وظیفه خود کار می‌کنم.