حضور سرزده وزیر آموزش و پرورش در جشن آغاز سال ٢٠٢٠ میلادی دانشآموزان مسیحی
وزیر آموزش و پرورش با حضور در مراسم جشن سال نوی دانشآموزان مسیحی مدرسه «ارس»، سال نو را به دانشآموزان، معلمان و خانوادههایشان تبریک گفت.
به گزارش مرکز اطلاعرسانی وزارت آموزش و پرورش، صبح دیروز محسن حاجیمیرزایی با حضور در دبستان و دبیرستان دخترانه ارس ضمن قدردانی از زحمات و تلاش مدیر، معاونان، آموزگاران و دبیران مدرسه، میلاد حضرت مسیح و فرارسیدن سال جدید میلادی را تبریک گفت و با آنان دیدار و گفتوگو کرد.
در ادامه این برنامه وزیرآموزش و پرورش پس از حضور در برنامه صبحگاهی دانشآموزان به کلاس درس آنها رفت و با اهدای گل سال جدید میلادی را تبریک گفت.