kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۷۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵

اخبار کوتاه از فوتبال



فتح الله‌زاده عضو هیئت مدیره استقلال شد
علی فتح الله‌زاده به عضویت هیئت مدیره باشگاه استقلال منصوب شد.
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که با تصویب مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران، علی فتح الله زاده به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران منصوب شد. فتح‌الله زاده پیش از این سال‌ها مدیرعامل باشگاه استقلال تهران بود و در هفته‌های گذشته بارها اخباری درباره حضور یا عدم حضورش در هیئت مدیره استقلال مطرح شده بود.
انتخاب دو مربی جدید برای پارس جنوبی
دو نفر جانشین فراز کمالوند در دیدار پارس جنوبی مقابل پرسپولیس شدند.
پس از استعفای فراز کمالوند از هدایت پارس جنوبی جم، مهدی نوری و عرفان جم‌رتبه مربیان موقت تیم پارس حنوبی جم، هدایت این تیم را تا معرفی سرمربی جدید بر عهده گرفتند. پارس جنوبی جم و پرسپولیس امروز در هفته شانزدهم لیگ برتر ایران در جم به مصاف هم می‌روند.عرفان جم‌رتبه از چندین سال قبل در کادر فنی پارس جنوبی حضور دارد. همچنین مهدی نوری از بازیکنان سابق شاهین بوشهر وتیم‌های مطرح لیگ برتری است.
آذری: برای نیم‌فصل دوم یک تیم «گردن‌کلفت» می‌بندیم
سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مدعی شد تیم فوتبال این باشگاه در نیم‌فصل دوم لیگ برتر با شرایطی بهتر از نیم‌فصل اول به میدان خواهد رفت.سعید آذری درباره وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان و برنامه‌های این باشگاه برای حضور در فصل نقل‌و‌انتقالات زمستانی, گفت: با توجه به برنامه‌های مدنظر جواد نکونام و باشگاه برای نیم‌فصل دوم, بعد از بازی روز جمعه با صنعت نفت رسماً وارد فعالیت نقل‌وانتقالاتی می‌شویم. رفته رفته با گزینه‌های مدنظر صحبت‌هایی خواهیم داشت و با تمرکز کافی وارد بازار نقل‌وانتقالات می‌شویم. خیلی خوش‌بین هستیم تا تیم گردن‌کلفتی را برای نیم‌فصل دوم ببندیم.ضمن اینکه خلاف مطالبی که گفته می‌شود ما لیست مازادی نداریم و اینکه قرار است فلان بازیکن از تیم جدا شود, صحت ندارد. البته برخی بازیکنان در نیم‌فصل اول عملکرد مثبتی نداشته‌اند و باید وضعیت آنها را بررسی کنیم. همچنین قرار است با نظر نکونام بیشتر در فاز تهاجمی بازیکن جذب کنیم تا تمام ابزار‌های لازم را برای مهیا کردن یک تیم خوب در نیم‌فصل دوم داشته باشیم.