kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۷۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
بانک مرکزی اعلام کرد

خرید اینترنتی از اول دیماه فقط با رمز پویا

بانک مرکزی اعلام کرد: به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند طی اعلام قبلی از ابتدای دی‌ماه، خریدهای اینترنتی با رمز دوم فعلی امکان‌پذیر نمی‌باشد.



روابط عمومی بانک مرکزی در اطلاعیه شماره 5 خود آورده است طی اعلام قبلی از ابتدای دی‌ماه، انجام پرداخت و خریدهای اینترنتی با رمز دوم فعلی امکان‌پذیر نمی‌باشد.
لذا مشتریان محترم بانکی چنانچه تاکنون نسبت به فعال‌سازی «رمز دوم پویا» اقدام نکرده‌اند، هرچه سریعتر با مراجعه به شعب یا وب‌سایت بانک و یا طی ارتباط با مرکز تماس بانک خود، اقدامات لازم را انجام دهند. شایان ذکر است بانک‌ها بر اساس درخواست مشتریان، رمز دوم یکبار مصرف (پویا) را به شماره تلفن همراه ایشان از طریق پیامک ارسال می‌کنند. برای بهره‌مندی از این خدمت، مشتریان بانکی صرفا شماره تلفن همراه خود را به بانک اعلام کنند.
تکذیب بازگشت ایران به لیست سیاه FATF
از سوی دیگر،رئیس‌مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی، بازگشت ایران به لیست سیاه FATF را تکذیب کرد.
به گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی، میثم امیری درباره ادعای بازگشت ایران به لیست سیاه FATF اظهار داشت: گروه ویژه اقدام مالی(FATF) یک سازمان بین الدولی است که در سال سه بار تشکیل جلسه می‌دهد و اخیرا اجلاسی نداشته و اجلاس آتی آن نیز برای بررسی و تصمیم گیری درخصوص اقدامات کشورها از جمله ایران، در فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ماه سال جاری) برگزار می‌شود.