kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۷۲۷۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶

جایزه ۶۰ هزار دلاری برای کشتی جام باشگاه‌های جهان

رئیس‌سازمان لیگ کشتی گفت: جایزه دلاری این مسابقات در مجموع ۶۰ هزار دلار است که ۳۰ هزار دلار مربوط به کشتی آزاد و ۳۰ هزار دلار مربوط به کشتی فرنگی خواهد بود.




ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه به میزبانی شهر بجنورد برگزار می‌شود.عبدالمهدی نصیرزاده در رابطه با برگزاری ششمین دوره جام باشگاههای کشتی آزاد و فرنگی جهان در بجنورد اظهار داشت: این رقابت‌ها از ۲۶ آذرماه با ورود تیم‌های حاضر در مسابقات کشتی فرنگی برگزار می‌شود و تا ۲۹ آذرماه ادامه خواهد داشت. تا امروز در رشته کشتی آزاد تیم‌های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان ۳ تیم برتر لیگ برتر و نمایندگان ایران حضور خود را در جام باشگاههای جهان قطعی کرده‌اند. از طرف دیگر تیم‌های چین، قرقیزستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان و هند اقدامات لازم را برای شرکت در این رقابت‌ها انجام دادند.
وی افزود: در رشته کشتی فرنگی نیز تیم‌های بازار بزرگ ایران، سیناصنعت ایذه و گهر زمین سیرجان به عنوان ۳ تیم برتر لیگ برتر و نمایندگان ایران در جام باشگاههای جهان حاضر خواهند بود. از سوی دیگر تیم‌های جمهوری آذربایجان، گرجستان و هند هم حضور خود را قطعی کرده‌اند.
وی درخصوص جایزه دلاری مسابقات گفت: جایزه دلاری این مسابقات در مجموع ۶۰ هزار دلار است که ۳۰ هزار دلار مربوط به کشتی آزاد و ۳۰ هزار دلار مربوط به کشتی فرنگی خواهد بود. تیم قهرمان ۱۵ هزار دلار، نایب قهرمان ۱۰ هزار دلار و تیم سوم ۵ هزار دلار دریافت می‌کنند.