kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۷۲۱۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲

اخبار ورزش جهان


 
  منچستریونایتد در آستانه یک انتقال بزرگ
اوله گنار سولسشایر با ارلینگ‌هالند پدیده این روزهای فوتبال اروپا دیدار داشت تا زمزمه‌های پیوستن این بازیکن به یونایتد تقویت شود.
ارلینگ‌هالند، مهاجم ۱۹ ساله نروژی در تیم سالزبورگ عملکرد بسیار خوبی داشته است و خیلی از تیم‌های بزرگ اروپایی به دنبال خرید این بازیکن هستند. در این بین اوله گنار سولسشایر به دیدار هموطن خود رفت و تلاش کرد تا بتواند این بازیکن را متقاعد به حضور در لیگ برتر و تیم منچستریونایتد کند. این دیدار در حالی صورت گرفت که در روزهای اخیر نماینده‌های باشگاه بوروسیا دورتموند و لایپزیک آلمان با مدیربرنامه‌های‌هالند دیدار داشتند و گفته شد این بازیکن راهی بوندسلیگا می‌شود.هالند که در تیم مولده زیر نظر سولسشایر بازی کرده است در این فصل در ۲۲ بازی توانسته است ۲۸ گل برای سالزبورگ به ثمر برساند. تیم او در لیگ قهرمانان بعد از لیورپول و ناپولی در رده سوم قرار گرفت تا راهی لیگ اروپا شود. منچستریونایتد امیدوار است بتواند در ژانویه یک مهاجم بخرد تا در کنار راشفورد در خط حمله این تیم قرار گیرد.
واکنش ستاره ژاپنی به پیشنهاد لیورپول
تاکومی مینامینو عنوان کرد عاشق لیگ برتر است و دوست دارد بازی در این لیگ را تجربه کند.
باشگاه سالزبورگ رسما مذاکرات با لیورپول برای انتقال تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی خود را تایید کرده است. این بازیکن که در جام ملت‌های آسیا نیز درخشش خوبی با سامورایی‌ها داشت درباره انتقال به لیگ برتر گفت:‌ از وقتی بچه بودم عادت داشتم بازی‌های لیگ برتر را تماشا کنم و همیشه این لیگ برای من خیلی جذاب بود. بازی در لیگ برتر رویای هر فوتبالیستی است چون بهترین بازیکنان جهان در این لیگ هستند و من هم دوست دارم در این لیگ در کنار بهترین بازیکنان جهان بازی کنم. تاکومی مینامینوی ۲۴ ساله در این فصل توانسته ۹ گل به ثمر برساند و ۱۱ پاس گل نیز ثبت کند. او همچنین در دو تقابل اخیر تیمش برابر لیورپول، خوش درخشیده است و توانسته قهرمان اروپا را تحت تاثیر قراردهد، به خصوص در اولین بازی که توانست گل چکشی زیبا به ثمر برساند و یک پاس گل نیز ثبت کرد.
آنچلوتی در آستانه بازگشت به لیگ برتر
اونای امری پیشنهاد حضور در اورتون را رد کرد تا شایعه بازگشت کارلو آنچلوتی به لیگ برتر تقویت شود. اونای امری سرمربی تیم فوتبال آرسنال بعداز شکست ۲ بر یک خانگی برابر اینتراخت فرانکفورت از سمت خود برکنار شد. امری سرمربی سابق سویا در تیم آرسنال جانشین آرسن ونگر شد ولی نتوانست در این تیم خوش بدرخشد و بعد از هفت بازی بدون برد، از سمت خود برکنار شد.در حالی که اورتون به این مربی پیشنهاد حضور در این تیم را داده بود با پاسخ منفی سرمربی اسپانیایی رو‌به‌رو شد. امری اعلام کرده که قصد دارد هدایت تیمی را بر عهده بگیرد که برای قهرمانی تلاش کند. با رد پیشنهاد اورتون از سوی امری، اکنون کارلو آنچلوتی، گزینه اصلی هدایت تافی‌های فوتبال انگلیس است و باید دید این مربی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر با چلسی را در کارنامه خود دارد، تصمیم به بازگشت به این لیگ خواهد گرفت یا خیر.