kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۶۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶

کولاکوویچ: قول صعود والیبال به المپیک را نمی‌دهم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: مطمئن باشید با همه توان برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش خواهیم کرد اما اینکه قول بدهم درست نیست.




ایگور کولاکوویچ در نشست خبری خود اظهار داشت: روند آماده ‌سازی برای المپیک جدی و پرفشار است چون نیاز به آماده ‌سازی مناسب است. در حال حاضر شش لژیونر داریم و باید ۱۴ بازیکن دیگر را از بین بهترین‌ها انتخاب کنیم. ابتدا قرار بود تا ۱۸ دسامبر لیگ ادامه داشته باشد، اما با حضور داورزنی قرار شد زودتر لیگ تعطیل شود که تصمیم خوبی است چرا که هر هفته دو مسابقه برگزار می‌شود و تیم‌ها آماده ‌سازی خوبی نداشتند.
او در واکنش به این ‌موضوع که داورزنی‌ معتقد است ایران شانس صعود به المپیک را دارد، اظهار کرد: بگذارید با قراردادن اهداف بزرگ‌تر تلاش‌ کنیم اما اگر قرار است حرف بزنیم همه دوست دارند بشنوند که به اهداف می‌رسیم. من‌ نمی‌توانم قول دهم که به المپیک می‌رسیم یا نه، اما همه توان‌ خود را به کار خواهیم‌ گرفت. آقای داورزنی به عنوان مسئول در حال حاضر هم تاثیرات مدیریتی خود را نشان‌ می‌دهد و اهداف بزرگی دارد که برای رسیدن به این اهداف باید فاکتورهای متعددی را مد نظر قرار دهیم ‌که برای تشریح این فاکتورها نیاز به یک‌ جلسه طولانی است.
کولاکوویچ در پایان و در واکنش به احتمال المپیکی شدن ایران گفت: مطمئن باشید با همه توان برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش خواهیم کرد اما اینکه قول بدهم درست نیست. ما یک ضرب المثل داریم که می‌گوید: قول دادن کار جنون آوری است.