kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۶۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲

رقابت‌های گرندپری مسکو، خط پایان برای المپیکی‌های تکواندو

فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ از روز پانزدهم آذرماه با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی « دینامو» مسکو آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.


آرمین‌هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.
در گروه مردان ۶۴ هوگوپوش از ۳۳ کشور ایران، آذربایجان، آلمان، آمریکا، اردن، ازبکستان، اسپانیا، استرالیا، اسلونی، انگلیس، ایتالیا، ایرلند، برزیل، بلژیک، پرتغال، ترکیه، تونس، چین، چین تایپه، دومنیکن، روسیه، ساحل عاج، سنگال، قزاقستان، کرواسی، کره‌جنوبی، کوبا، گابن، مکزیک، مصر، مولداوی، نروژ و نیجر حضور دارند.
روسیه با ۵ تکواندوکار، ایران، اسپانیا، برزیل و کره‌جنوبی هر کدام با ۴ نماینده حضور دارند. آذربایجان، آمریکا، انگلیس، بلژیک و مکزیک با ۳ هوگوپوش به مصاف رقبا می‌روند. از کشورهای استرالیا، اردن، پرتغال، قزاقستان و کرواسی ۲ تکواندوکار شرکت می‌کنند؛ آلمان، ازبکستان، اسلوونی، ایتالیا، ایرلند، ترکیه، تونس، چین، چین تایپه، دومنیکن، مصر، ساحل عاج، سنگال، کوبا، گابن، مولداوی، نروژ، نیجر با یک هوگوپوش در این رقابت‌ها حضور دارند.
هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.
در این رقابت‌ها تکلیف نفراتی که با حضور در رقابت‌های مختلف گرندپری برای کسب امتیاز و رسیدن به المپیک تلاش کرده‌اند مشخص می‌شود و نفرات برتر رنکینگ المپیکی معرفی خواهند شد.