kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۵۶۶۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳

حمایت از اقتدار و امنیت ادامه راهپیمایی‌های اعلام انزجار از اغتشاشگران

به گزارش خبرگزاري‌ها؛ راهپیمایی‌ها در محکوم کردن اغتشاشات اخیر در برخی شهرها ادامه دارد.



 راهپیمایی مردم در یزد
هزاران نفر از مردم انقلابی یزد دیروز با شرکت در راهپیمایی حامیان اقتدار و امنیت کشور با آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و حریم ولایت، میثاقی دوباره بستند. راهپیمایان با پیمودن مسیر میدان شهید بهشتی تا میدان امیر چقماق، یک صدا شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.
راهپیمایی در شهرستان خاتم استان يزد
همزمان با شهرستان یزد راهپیمایی میثاق با ولایت و دفاع از امنیت و اقتدار کشور در شهرستان خاتم نیز برگزار شد.
 راهپیمایی مردم در خوزستان 
راهپیمایی در اعلام انزجار از اغتشاشگران و فتنه‌گران در شهرستان شادگان برگزار شد. مردم ولایتمدار شهرستان شادگان در حمایت از اقتدار و امنیت و اعلام انزجار از آشوبگران راهپیمایی کردند. مردم در این راهپیمایی با سردادن شعار مرگ بر منافق، مرگ بر آشوبگر، تا وقتی زنده هستیم یاور رهبر هستیم، انزجار خود را از آشوبگران اعلام کردند.
مردم ولایتمدار شهرستان‌های بهبهان، شوشتر، بندرامام، کارون و رامهرمز نیز روز یکشنبه در حمایت از اقتدار و امنیت و اعلام انزجار از آشوبگران راهپیمایی کردند.
راهپیمایی در خوانسار اصفهان
راهپیمایی خودجوش مردم ولایتمدار خوانسار در محکوم کردن اقدامات اخیر‌اشرار و آشوب‌طلبان برگزار شد.
خوانساری‌ها در این راهپیمایی با مشت‌های گره کرده، شعار‌های مرگ بر آشوبگر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود سردادند و اقدامات اخیر اغتشاشگران را در کشور محکوم کردند و با ولایت و رهبری میثاقی دوباره بستند.
 راهپیمایی مردم مهاباد
راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور و در محکومیت اقدامات خرابکارانه عناصر فرصت‌طلب و اغتشاشگر دیروز در مهاباد با حضور پرشور مردم برگزار شد.
راهپیمایی مردم دهلران و دره شهر در ايلام
مردم ولایتمدار شهرستان‌های دهلران و دره‌شهر در استان ایلام دیروز با برپایی راهپیمایی ضمن برائت از اغتشاشگران، فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند. شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی از افرادی که با ایجاد اغتشاش، نا امنی و آشوب باعث به وجود آمدن حوادث تلخ اخیر در کشور شدند اعلام برائت و انزجار کردند.
 راهپیمایی مردم مینودشت در استان گلستان
مردم ولایتمدار شهرستان مینودشت در حمایت از اقتدار، امنیت و اعلام انزجار از آشوبگران راهپیمایی کردند.