بیش از 4 هزار نفر به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کردند
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز گفت: ۴۵۶ نفر با عارضه تنفسی، به دنبال بارندگی به مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان مراجعه کردند.
فرهاد حمزهلویی در گفتوگو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمار مربوط به هشت صبح روز شنبه هفته جاری تا هشت صبح روز یکشنبه است که از این تعداد ۳۷۹ نفر سرپایی درمان و ۷۷ نفر بستری شدند.
در روزهای دوم و سوم آبان نیز ۵۸۱ نفر و ۲۸ مهر نیز ۲۸۶ نفر با عارضه تنفسی به بیمارستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز مراجعه کردند.