نماز جمعه تهران به امامت حجتالاسلام والمسلمین ابوترابی فرد اقامه میشود
نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجتالاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد در دانشگاه تهران اقامه خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه تهران، مراسم نماز جمعه این هفته از ساعت 10:30 در دانشگاه تهران آغاز میشود. پیش از خطبهها، حجتالاسلام والمسلمین عباسعلی اختری، عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به مناسبت «سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)» و طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به مناسبت «هفته بیمه سلامت» سخنرانی خواهند داشت. حجتالاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابیفرد نیز به ایراد خطبهها خواهند پرداخت. درهای دانشگاه از ساعت 10 باز میشود.