داورزنی: حجم اعزامهای برونمرزی نسبت به سال ٩٦ پنجاه درصد کم شده است
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفهای وزارت ورزش و جوانان عملکرد فدراسیونها در مدیریت منابع را خوب توصیف کرد و گفت: حجم اعزامها نسبت به سال ٩٦، پنجاه درصد کمتر شده است.
محمدرضا داورزنی در جلسه رؤسای فدراسیونهای ورزشی با وزیر ورزش و جوانان موفقیتهای اخیر ورزش ایران از جمله قهرمانی مقتدرانه ووشو در عرصه جهانی را که با هشت طلا به ارمغان آمده است، تبریک گفت و کسب سهمیه دوچرخهسواری ایران در بخش جاده برای بازیهای المپیک را نیز خوب توصیف کرد و آن را افتخار ارزشمند دانست.معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفهای وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که موفقیتهای ورزش ایران در راه المپیک بیشتر شده تا با کاروان پرباری در بازیهای المپیک حضور پیدا کنیم. وی در بخش دیگری از صحبتهایش عملکرد عموم فدراسیونها در مدیریت منابع را با توجه به شرایط موجود، خوب توصیف کرد و اظهار داشت: از سال ١٣٩٦، حجم اعزامها و سفرهای برونمرزی به 50 درصد تقلیل یافته است و این نشان دهنده این واقعیت است که آنها با توجه به درک شرایط موجود از سفرهای غیر ضروری جلوگیری کردهاند. وی با اعلام حمایت وزارت ورزش از میزبانی رویدادهای بینالمللی، امیدواری کرد که در فرصت پیش رو ورزش کشورمان در رشتههای مختلف بتواند با کسب سهمیههای المپیکی شرایط خوبی را برای کاروان اعزامی ایران به المپیک رقم بزند.