ساعی از انتخابات فدراسیون تکواندو انصراف نداده است
مدیرفنی تیم ملی تکواندو گفت: هیچ مشکلی برای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو ندارم.
مدیرفنی تیم ملی تکواندو گفت: هیچ مشکلی برای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو ندارم.
هادی ساعی در مورد اینکه آیا در انتخابات روز چهارشنبه حضور خواهد داشت یا خیر، اظهار داشت: روز گذشته رسانهها خبری را مبنی براینکه هیچ کدام از اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس منعی برای شرکت در انتخابات ندارند منتشر کردند و با این حساب بنده هیچ گونه مشکلی برای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو ندارم.مدیر فنی تیمهای ملی در پایان در پاسخ به این سؤال که موضوع پیامکهای ارسال شده مبنی براینکه ساعی از حضور در انتخابات انصراف داده است چیست، گفت: دلیل این کار را نمیدانم، اما از همین جا اعلام میکنم که روز چهارشنبه در انتخابات فدراسیون تکواندو با قدرت حضور خواهم داشت. متاسفانه رقیبان پیامک ارسال کردهاند که من از حضور در انتخابات فدراسیون انصراف دادهام و این موضوع اصلا صحت ندارد.
هادی ساعی در مورد اینکه آیا در انتخابات روز چهارشنبه حضور خواهد داشت یا خیر، اظهار داشت: روز گذشته رسانهها خبری را مبنی براینکه هیچ کدام از اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس منعی برای شرکت در انتخابات ندارند منتشر کردند و با این حساب بنده هیچ گونه مشکلی برای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو ندارم.مدیر فنی تیمهای ملی در پایان در پاسخ به این سؤال که موضوع پیامکهای ارسال شده مبنی براینکه ساعی از حضور در انتخابات انصراف داده است چیست، گفت: دلیل این کار را نمیدانم، اما از همین جا اعلام میکنم که روز چهارشنبه در انتخابات فدراسیون تکواندو با قدرت حضور خواهم داشت. متاسفانه رقیبان پیامک ارسال کردهاند که من از حضور در انتخابات فدراسیون انصراف دادهام و این موضوع اصلا صحت ندارد.