عضویت منصور برزگر در تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی
منصور برزگر، قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک عضو تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی خواهد شد.
در جلسه علیرضا دبیر، رئیسو حمید سوریان، نایبرئیسفدراسیون کشتی با نناد لالوویچ، رئیساتحادیه جهانی کشتی که در شهر نورسلطان قزاقستان، محل برگزاری رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ میلادی برگزار شد، پیشنهاد عضویت منصور برزگر، قهرمان جهان، نایب قهرمان المپیک و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی، از سوی فدراسیون کشتی ایران به اتحادیه جهانی کشتی داده شد و با موافقت لالوویچ مقرر شد تا در سال آینده (۲۰۲۰) منصور برزگر به عضویت این تالار درآید. منصور برزگر که چندین سال سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد را برعهده داشته است، یک مدال نقره المپیک ۱۹۷۶ مونترال کانادا، یک مدال طلای سال ۱۹۷۳ جهان و دو مدال نقره سالهای ۱۹۷۵ و ۱۹۷۷ جهان را در کارنامه قهرمانی خود دارد.
همچنین در جلسه دبیر با رئیساتحادیه جهانی کشتی، درباره دوپینگ نیز بحث و گفتوگو شد مقرر گردید تا کمیتهای با این نام در فدراسیون کشتی راهاندازی شود تا با برگزاری کلینیکهای آموزشی و آگاهی دهنده به کشتی گیران، با این معضل به صورت جدی مقابله شود. با توجه به محدودیت زمانی و باقی ماندن برخی از مسائل، مقرر شد تا رئیسفدراسیون کشتی دیداری را در آبان یا آذرماه سال جاری با لالوویچ در محل مقر اتحادیه جهانی کشتی در کشور سوئیس داشته باشد.