کد خبر: ۱۷۰۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
مدیر روابط عمومی صداوسیما:

هجمه دولت به صداوسیما در آستانه انتخابات طبیعی است(اخبار ادبی و هنری)

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در واکنش به هجمه اخیر دولت به رسانه ملی گفت: می‌خواهند رسانه ملی دربست در اختیارشان باشد.




محمدحسین رنجبران درخصوص صدور بیانیه اخیر دولت به فارس گفت: حمله به دولت و الفاظ این‌چنینی را قبول ندارم، رسانه به اقتضای زمان و فراخور موضوع باید به مباحث ورود و کنکاش کند و به روشنگری ابعاد مختلف ماجرا بپردازد.
وی افزود: قطعا ورود به برخی مباحث مهم روز و مورد سؤال مردم و روشنگری درخصوص آن خوشایند برخی نیست اما سازمان صداوسیما تنها منافع ملت را در نظر می‌گیرد و تسلیم فشارها و سهم‌خواهی‌ها نخواهد شد.