kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۵۳۱۰
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
پرده نفاق کنار رفت

وزیر خارجه بحرین با همتای صهیونیستی خود دیدار و برای اشغالگران دلسوزی کرد!

وزیر خارجه بحرین در ادامه تلاش‌های شرم‌آور کشورش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ضمن دیدار با همتای صهیونیست خود، در اظهاراتی وقیحانه از لزوم ایجاد آرامش خاطر برای صهیونیست‌ها کودک‌کش سخن گفت.

ارتجاع عرب در چند سال گذشته روند عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی را ارتقا داده‌اند. در این راستا اخیرا نشست منامه به عنوان مرحله اقتصادی طرح معامله قرن علیه فلسطین در بحرین برگزار شد و برخی از مقامات صهیونیستی به بحرین سفر کردند. در راستای این سیاست وزیر خارجه بحرین نیز با همتای صهیونیستی خود جلوی دوربین خبرنگاران دیدار کرد.
باشگاه خبرنگاران جوان در این باره به نقل از الخلیج آنلاین نوشته، خالد بن احمد، وزیر خارجه بحرین، روز پنجشنبه در آمریکا برای اولین بار با «یسرائیل کاتص»، همتای صهیونیست خود، دیدار کرد. در این دیدار او بر تمایل کشورش برای همکاری کامل با رژیم‌اشغالگر در زمینه گردشگری و تجارت تاکید کرد و گفت: «مردم اسرائیل نیاز به آرامش دارند.»
وزیر خارجه بحرین در یک نشست بحث و بررسی در شورای آتلانتیک واشنگتن گفت: «منامه امیدوار است که با اسرائیل در زمینه‌های گردشگری و تجارت در آینده نزدیک همکاری داشته باشد. این چیزی است که ما می‌خواهیم به آن دست یابیم. ما این هدف را داریم.» بن احمد اظهارات وقیحانه خود را این طور ادامه داد:« مردم اسرائیل برای نسل‌های آینده خود به آرامش خاطر نیاز دارند. بنابراین، آنها باید به چیزی که می‌گوییم گوش کنند. این چیزی است که ما به آن باور داریم و می‌خواهیم به آن دست یابیم. منطقه‌ای که مردم اسرائیل به آن تعلق دارند بسیار بزرگتر است، زیرا شامل سرزمین‌های ما و کشور‌های ماست.»
گفتنی است، این اظهارات به خوبی نشان می‌دهد، کسانی که بر بحرین حاکمند، قطعا مسلمان نیستند اما صهیونیست، شاید!
وزیر خارجه بحرین همچنین گفت با غیبت تشکیلات خودگردان فلسطین از اجلاس اقتصادی منامه دنیا به آخر نرسیده است. وی مدعی شد: «هرچه بیشتر در جنبه اقتصادی روند صلح موفق شویم، آنها (فلسطینی‌ها) بیشتر به آن متقاعد می‌شوند.» او درباره حضور گسترده رسانه‌های رژیم صهیونیستی در کنفرانس منامه هم صحبت کرد و گفت این کشورش بوده که خبرنگاران صهیونیست را مجاز به بازدید از شهر منامه و انجام مصاحبه‌ها کرد!