کد خبر: ۱۶۱۴
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷

مالکي: براي سرکوب تروريست‌ها کنترل مرزهاي عراق را بيشتر مي‌کنيم

«نوري مالکي» اعلام کرد، ارتش عراق براي مقابله با تروريست‌ها و ريشه‌کن کردن آنها، کنترل‌هاي مرزي را تشديد مي‌کند.
«نوري مالکي» اعلام کرد، ارتش عراق براي مقابله با تروريست‌ها و ريشه‌کن کردن آنها، کنترل‌هاي مرزي را تشديد مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، نخست‌وزير عراق طي نشست مشترک با همتاي اردني خود در بغداد اعلام کرد، ارتش اين کشور کنترل‌هاي مرزي را تشديد مي‌کند و نمي‌گذارد که مرزها به گذرگاه تروريست‌ها تبديل شود. مالکي تاکيد کرد: اجازه نخواهيم داد کساني که در عراق دست به اقدامات خرابکارانه مي‌زنند و از مقابل ارتش فرار مي‌کنند، به کشور اردن پناه ببرند.مرزهاي اردن و سوريه طي روزها و ماه‌هاي جاري به گذرگاه عناصر القاعده و تکفيري تبديل شده بود.هم اکنون به مدت يک هفته است که عمليات بزرگ ارتش عراق در بيابان‌هاي استان الانبار عليه تروريست‌هاي القاعده ادامه دارد. الانبار در مجاورت مرزهاي سوريه و اردن قرار دارد.