kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۱۰۹۷
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶

اخبار کوتاه از فوتبال



مذاکره باشگاه تراکتورسازی با سرمربی ترکیه‌ای
باشگاه تراکتورسازی با «عرفان بوز» سرمربی ترکیه‌ای برای هدایت این تیم در لیگ ایران مذاکره کرده است.
باشگاه تراکتورسازی پنجشبه هفته گذشته رسماً اعلام کرد به همکاری‌اش با جرج لیکنز سرمربی بلژیکی خاتمه داده است و به دنبال گزینه‌های دیگری می‌رود.در شرایطی که از چند سرمربی داخلی به عنوان گزینه‌های مدنظر تراکتورسازی یاد می‌شد، سایت «ajansspor» ترکیه در خبری اعلام کرد این باشگاه ایرانی به «عرفان بوز» پیشنهاد همکاری داده است.عرفان بوز سابقه چندان قدرتمندی در عرصه مربیگری ندارد و در تیم‌های بورسااسپور و عثمانلی ترکیه کار کرده است.طبق اعلام سایت ترکیه‌ای، پیشنهاد همکاری تراکتورسازی با این مربی دو ساله است.سال گذشته ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه‌ای برای مقطعی هدایت تیم تراکتورسازی را بر عهده داشت.
حضور قطعی قلعه نویی در سپاهان
مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود احتمال دارد قلعه‌نویی فصل آینده هدایت استقلال را بر عهده بگیرد، گفت: قلعه‌نویی گفته که هیچ پیشنهادی از استقلال ندارد و گفته انتخاب اول، دوم و سومش سپاهان است. انتخاب ما در باشگاه سپاهان نیز برای فصل بعد قلعه‌نویی خواهد بود، ما با ایشان قرارداد داریم و موافق این نیستیم که در باشگاه تغییرات مکرر داشته باشیم. قلعه‌نویی مدیریت خوبی در فصل پیش اعمال کرد و ما از هر نظر تمایل داریم که با ایشان ادامه دهیم. قلعه‌نویی قرارداد دو ساله با ما دارد و فصل بعد نیز قطعا سرمربی سپاهان خواهد بود.
دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه لژیونر شدن
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد پس از اتمام بازی‌های پرسپولیس در جام حذفی یکی از پیشنهادات خارجی خود را قبول کند.
علیرضا بیرانوند در طول سه فصل حضورش درون دروازه پرسپولیس موفق شد سه بار به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران دست پیدا کند.دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که عملکرد قابل توجهی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات داشته است نظر دو باشگاه ترکیه‌ای و یک تیم از کشور یونان را جلب کرده است.مدیران این باشگاه‌ها با مدیر برنامه‌های بیرانوند مذاکرات خود را آغاز کرده‌اند تا بتوانند این بازیکن را در نقل و انتقالات تابستانی جذب کنند.قرار است مذاکرات جدی طرفین پس از اتمام بازی‌های پرسپولیس در جام حذفی فوتبال کشور ادامه پیدا کند.بیرانوند به کادر فنی پرسپولیس نیز اعلام کرده است در صورت داشتن پیشنهاد خوب خارجی این تیم را ترک می‌کند تا بتواند فوتبالش را در اروپا دنبال کند.