kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۸۰۳
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
آیت‌الله نوری همدانی:

آمریکا از هر زمان دیگری درمانده‌تر است

استاد برجسته درس خارج حوزه گفت: امروز آمریكا با تمام قدرت به میدان آمده تا ملت ایران را شكست دهد ولی با عنایت خداوند این آرزو را به گور خواهد برد چرا که آمریکا از هر زمان دیگری درمانده‌تر است.

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار شماری از گروه‌های تبلیغی مازندران با اشاره به نبرد امروز اراده‌ها بین ایران و استکبار، گفت: انقلاب اسلامی تا به امروز از خطرات فراوانی عبور كرد و بدون شك با توكل به خدا، تبعیت از رهبری، وحدت مردم و خودباوری مسئولان، مشكلات حل خواهد شد.
این مرجع تقلید وضعیت فعلی آمریكا و نوكران منطقه‌ای آن را رو به افول دانست و افزود: امروز آمریكا با تمام قدرت به میدان آمده تا ملت ایران را شكست دهد ولی با عنایت خداوند این آرزو را به گور خواهد برد چرا که آمریکا از هر زمان دیگری درمانده‌تر است.
به گزارش رسا، استاد برجسته درس خارج حوزه تأکید کرد: مشكل دشمن این است که ملت کهن و با سابقه و متدین ایران را نمی‌شناسد و نمی‌داند که مردم ایران با معنویت پیشرفت کرده‌اند.
وی ادامه داد: دشمن بداند در رأس نظام رهبری مقتدر و شجاع وجود دارد كه با معنویت و توكل و توسل تا به امروز توانست تمام نقشه‌های آنها را پیش‌بینی كند و شكست دهد.
آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: مسئولان نیز به گوش باشند و از نظرات رهبری تبعیت كنند و بدانند که هر جا به نظرات رهبری كم‌توجهی شد، ضرر كردیم.
این مرجع تقلید گره زدن همه مشكلات با تحریم را نادرست دانست و خاطرنشان کرد: با مدیریت و نظارت و همچنین مصرف صحیح می‌توان بخشی از مشكلات را حل كرد.