kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۷۶۲
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳

احتمال غیبت سابریست ایران در مسابقات جایزه بزرگ مسکو

مصدومیت سابریست ایران در حال تشدید است و شاید او مجبور شود قید حضور در مسابقات جایزه بزرگ مسکو را بزند.


مجتبی عابدینی که در جام جهانی اسپانیا دچار آسیب دیدگی شد، پس از بازگشت از این رقابتها مشغول مداوای مصدومیت خود است با این حال شدت مصدومیت او به حدی است که به نظر می‌رسد این شمشیرباز نتواند در مسابقات جایزه بزرگ مسکو حاضر شود.
پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در مورد آخرین وضعیت آسیب دیدگی عابدینی گفت: متاسفانه آسیب دیدگی پای عابدینی شدید است و وضعیتش دارد شدیدتر هم می‌شود. منتظر نظر پزشک هستیم و خودش هم دارد تلاش می‌کند به مسابقات برسد اما در یکی دو روز آینده اگر ببینیم امکان حضورش در مسابقات نیست باید به فدراسیون جهانی اطلاع دهیم چون او را برای مسابقات ثبت‌نام کرده‌ایم از این رو باید گواهی پزشکی را ارسال کنیم. پزشک اعلام کرده دچار کوفتگی و پارگی شدید عضله شده است و حالا عابدینی هر روز به فدراسیون پزشکی می‌رود تا درمان شود اما خون ریزی به حدی وسیع است که با اینکه روی رانش ضربه خورده اما خونریزی تا زیر زانو و داخل کشانه ران هم پخش شده است. من شب گذشته هم او را دیدم وضعیت مصدومیتش بدتر هم شده بود. حالا باید دید در یکی دو روز آینده وضعیت به چه شکل می‌شود.
فخری در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند بهتر است عابدینی قید حضور در مسابقات مسکو را بزند و مشغول درمان کامل خود شود، تاکید کرد: امتیاز بزرگی را در رنکینگ انفرادی از دست می‌دهد اما از طرفی برای ما فعلاً امتیاز تیمی اهمیت زیادی دارد و مسابقات مهمی چون قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را هم در پیش داریم.