kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲

اخبار کوتاه از فوتبال



  مدیرعامل پرسپولیس: برانکو  یک سال دیگر
 قرارداد دارد
ایرج عرب درباره بحث تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: چون برانکو یک سال دیگر قرارداد دارد، تا اینجا به صورت غیررسمی تمایل خود را برای تمدید با ایشان نشان داده‌ایم و بعد از جام حذفی، به صورت رسمی با او برای تمدید بلندمدت قرارداد وارد مذاکره می‌شویم.وی افزود: برانکو بعد از جام حذفی به ما لیست نقل‌وانتقالاتی می‌دهد و تمامی اسامی که در رسانه‌ها منتشر می‌شوند،‌ شایعه است. همچنین قرار است هر کسی پیشنهاد خارجی دارد به باشگاه اعلام کند تا در مورد آن بازیکن تصمیم‌گیری شود. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد رأی پرونده سوپرجام نیز یادآور شد: فکر می‌کنم رأی سوپرجام به نفع ما باشد و احتمالاً اواسط خرداد ماه نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.
اعلام جزئیات دیدار دوستانه تیم ملی ایران و سوریه
تیم ملی فوتبال ایران در فیفا دی پیش رو روز 16 خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و به همین دلیل اعضای تیم ملی فوتبال سوریه روز 14 خرداد وارد تهران خواهند شد.این مسابقه نشست خبری هم خواهد داشت و کنفرانس خبری مربیان دو تیم روز 15 خرداد برگزار خواهد شد. همچنین دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی که در این کشور برگزار می‌شود ساعت 15:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.
گزینه‌های هدایت تیم امید چه کسانی هستند؟
بعد از کنار گذاشتن زلاتکو کرانچار از هدایت تیم امید ایران، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت از گزینه‌ی داخلی برای هدایت تیم امید استفاده کند. یحیی گل‌محمدی اولین گزینه‌ی فدراسیون برای هدایت تیم امید بود که روز گذشته قرار داد خود را با باشگاه پدیده برای دو فصل تمدید کرد تا حضورش در تیم امید کنسل شود. حالا با کنسل شدن حضور یحیی در تیم امید، فدراسیون به دنبال مربی‌های ایرانی‌ای است که تجربه‌ی حضور در بوندس‌لیگا را دارند. الکساندر نوری سرمربی اسبق باشگاه وردربرمن آلمان در کنار
وحید هاشمیان مهاجم اسبق باشگاه بایرن‌مونیخ و مهدی مهدوی‌کیا بازیکن اسبق باشگاه هامبورگ، گزینه‌های اصلی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید هستند.
توافق سه ساله مهرداد محمدی با باشگاه پرتغالی
طبق ادعای سایت پرتغالی جوگو مهرداد محمدی با قراردادی سه ساله از فصل آینده به تیم فوتبال داس آوس می‌پیوندد.مهرداد محمدی در ابتدای لیگ شانزدهم و در زمان مربیگری عبدالله ویسی به سپاهان پیوست و در لیگ هجدهم سومین فصل حضورش در جمع طلایی پوشان اصفهانی را تجربه کرد.محمدی 25 ساله طی فصل اول 7 گل در شرایطی به ثمر رساند که بیشتر بازی‌ها مهاجم هدف تیم بود. او در دوران کرانچار مانند سایر بازیکنان سپاهان شرایط خوبی نداشت و فصل هفدهم را تنها با یک گل خاتمه داد ولی با شروع لیگ هجدهم و نتایج خوب طلایی پوشان با امیرقلعه نویی این بازیکن هم نسبت به فصل گذشته رشد پیدا کرده و 6 بار برای تیمش گلزنی کرده است. حالا و در شرایطی که سپاهان هنوز دیدار نیمه نهایی جام حذفی را پیش رو دارد، سایت پرتغالی «جوگو» خبر داده که وینگر سپاهان با قراردادی سه ساله به تیم «داس آوس» در لیگ برتر پرتغال پیوسته که این فصل از رقابت‌ها را با کسب رتبه چهاردهمی پایان داد.