انعقاد تفاهمنامه همکاري بين شهرداري و وزارت بهداشت
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و شهرداري تهران تفاهمنامه همکاري امضا کردند.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و شهرداري تهران تفاهمنامه همکاري امضا کردند.
اين تفاهمنامه 5 ساله در پايان جلسه شوراي راهبردي سلامت شهرداري تهران در ساختمان شوراي شهر تهران به امضا دکتر سيدحسن هاشمي وزير بهداشت و دکتر قاليباف شهردار تهران رسيد.
اين تفاهمنامه که داراي 15 ماده است در راستاي تحقق آرمانهاي والاي حضرت امامخميني(ره) و منويات مقام معظم رهبري مبني بر توجه ويژه همه دستگاهها به تامين سلامت آحاد جامعه به نحوي که مردم به جز رنجبيماري دغدغه ديگري نداشته باشند و نيز دستيابي به اهداف چشمانداز 1404 برنامه پنجم توسعه و همچنين به منظور تحقق پوشش همگاني سلامت بين طرفين به امضاء رسيد.
اين تفاهمنامه بر همکاري طرفين در استقرار نظام خدمات جامع سلامت شهري، توانمندسازي شهروندان در زمينه خود مراقبتي، همکاري در ترويج سبک زندگي سالم، توسعه خانهها، مدارس، محلهاي کار، دانشگاهها و مراکز تفريحي و فرهنگي هنري سالم در کلانشهر تهران و... تاکيد دارد.