kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۹۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵

انتخاب زارعیان به عنوان سرمربی تیم ملی جودو

شورای فنی فدراسیون جودو امروز با حضور داود میقانی، رضا مدنی، محمدرضا حاج یوسف‌زاده، محمدرضا عمادی، خسرو دلیر، محمد بلوطی و آرش میراسماعیلی تشکیل و در نهایت مجید زارعیان به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.



زارعیان پیش از این در سه مرحله سابقه هدایت ملی را در زمان مدیریت‌های قبلی فدراسیون برعهده داشته و در زمان محمد درخشان بدون آنکه فعالیتی داشته باشد، برکنار شد. سرمربی جدید تیم ملی قرار است این تیم را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی‌های المپیک آماده کند.
زارعیان پس از انتخاب به عنوان سرمربی جودو گفت: ما رقابت‌های جهانی را در شهریور ماه پیش رو داریم و باید هر چه سریع‌تر کار را آغاز کنیم. در مجموع شرایط سختی داریم و زمان زیادی را از دست داده‌ایم با این حال باید در رقابت‌های جهانی نتیجه خوبی بگیریم.
سرمربی تیم ملی جودو افزود: از سوی دیگر باید برای کسب سهمیه المپیک برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشیم. باید بر روی ۳ جودوکار اصلی شامل سعید ملایی، محمد بریمانلو و جواد محجوب کار کنیم تا برای کسب سهمیه المپیک موفق شویم. به دنبال این هستیم برای اولین بار شاهد مدال‌آوری جودوی ایران در المپیک باشیم و در این راه گام برمی‌داریم.