ارسال بسته آلوده به ويروس به نمايندگي ايران در سازمان ملل
نمايندگي کشورمان در مقر اصلي سازمان ملل متحد در نيويورک، ظهر پنجشنبه با بسته ناشناختهاي حاوي نامهاي تهديدآميز ممهور به تمبر پستي رژيم صهيونيستي، هدف حمله ويروسي قرار گرفت.
نمايندگي کشورمان در مقر اصلي سازمان ملل متحد در نيويورک، ظهر پنجشنبه با بسته ناشناختهاي حاوي نامهاي تهديدآميز ممهور به تمبر پستي رژيم صهيونيستي، هدف حمله ويروسي قرار گرفت.
نمايندگي کشورمان نزد سازمان ملل متحد پس از آنکه بسته پستي حاوي نامهاي همراه با چند حشره خشک شده به نشاني اين نمايندگي مستقر در خيابان سوم منهتن نيويورک رسيد؛ بلافاصله مراتب را به دستگاههاي ذيربط کشور ميزبان اطلاع داد و ماموران ضد ميکروبي و پزشک متخصص نيز با ورود به ساختمان نمايندگي کشورمان، بسته و نامه آلوده را با مراقبتهاي ويژه، براي جلوگيري از اشاعه احتمالي خطر ويروس ها و بررسيهاي بيشتر، از محل نمايندگي ايران خارج کردند.
در متن اين نامه آمده است: کساني که دشمن اسرائيل هستند، هدف حمله ويروسي قرار ميگيرند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، طبق آخرين اطلاعات، خوشبختانه تاکنون گزارشي از ابتلا و آلودگي کارکنان نمايندگي کشورمان نزد سازمان ملل متحد به هرگونه ويروس احتمالي منتشر نشده است.