kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۹۳۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* تا کی قرار است هرج‌ومرج‌گرایی برخی از سلبریتی‌ها در کشورمان باعث حوادث دلخراش اجتماعی بشود؟ از قضیه سوءاستفاده از زلزله کرمانشاه تا ماجرای شهادت طلبه جوان همدانی، ردپای سلبریتی‌ها کاملاً مشهود است امیدوارم قوه‌قضاییه به این روند ناخوشایند اظهارنظرها و اقدامات مخرب پایان دهد.
2434---0919
* در چندسال اخیر جای متهم و شاکی عوض شده است سلبریتی‌های شهرت‌طلب و اخلاق‌ستیز و نیز اراذل و اوباش گویا هرغلطی بخواهند بکنند آزادند وکسانی که به عملکرد اینها و مجریان قانون که وظیفه برخورد با اینها را دارند اعتراض می‌کنند متهم می‌شوند!
بیگ‌زاده
* به‌عنوان یک کارگر ساده از گلپایگان از توئیت‌های امثال افشار که در تحریک یا توجیه عمل جنایتکارانه اراذل و اوباش مؤثر افتاد و به شهادت ناجوانمردانه یک روحانی مظلوم منجر شد به شدت ناراحت شدم. از دستگاه قضایی درخواست می‌شود با این سلبریتی‌های بی‌سواد به‌شدت برخورد کند و در صورت عدم توانایی، آنها را به ملت واگذار کند تا مردم به حساب‌شان برسند؟!
مخلصی از گلپایگان
* این چه آزادی است که یک فرد شرور در اینستاگرام شرور بودن خود را به رخ جامعه می‌کشد و سرانجام دستش به ریختن خون یک فرد روحانی آلوده می‌شود. مسئولین باید پاسخگو باشند.
نادری
* سیب درجه‌یک از کشاورز کیلویی 1200 تومان خریداری می‌شود ولی با قیمت 12 تا 15 هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد. چرا دولت این وضع آشفته بازار را سروسامان نمی‌دهد؟
0049---0911
* خرما که در داخل کشور است و ربطی به تحریم و... ندارد چرا از کشاورزان ارزان می‌خرند و چندین برابر قیمت خرید به مصرف‌کننده می‌فروشند؟ کی قرار است وجود نحس این مفسدان برای همیشه از پیکره اقتصاد کشور کنده شود؟
8816----021
* در سال‌های جنگ تحمیلی شرایط به مراتب سخت‌تری را تحمل کردیم با این‌حال شرمنده زن و بچه نشدیم ولی در این دولت به دلیل بی‌عملی مسئولان نزد خانواده خجالت می‌کشیم و هرروز و شب آب می‌شویم.
1229---0912
* صاحبان تفکر انقلابی توانستند موجود زنده به فضا بفرستند و به موشک‌های نقطه‌زن دست پیدا کنند ولی تفکر لیبرالی دولت که امروز حاکم شده از حل مشکل گرانی گوشت و پیاز عاجز است.
6041---0990
* قابل توجه امثال آقای صادق خرازی! امروز که بوی تعفن جنازه‌گندیده برجام مشام همه ایرانیان را آزار می‌دهد اعلام مواضع نسبت به ناکارآمدی برجام یک طنز است. به آرشیو خاطرات خود مراجعه کنید که در قامت یک سیاستمدار از برجام دفاع می‌کردید و منتقدین را بدون کوچک‌ترین توجه به استدلال‌هایشان به باد استهزاء می‌گرفتید!
دولابی
* دشمنان هر هجمه‌ای که می‌توانستند به مردم ایران آوردند و حتی اساسی‌ترین کالاها مثل دارو را بر مردم ایران تحریم کردند و به صراحت هدف از این کار را به خیابان کشاندن مردم معترض عنوان داشتند اما پست‌تر از این دشمنان، آن عده‌ای هستند که در داخل برای تکمیل شدن پازل دشمنان علیه این مردم، منافع و امنیت ملی اقدام می‌کنند. اصولاً خسارتی را که غربگرایان در قرن اخیر بر این کشور تحمیل کرده‌اند دشمنان خارجی نمی‌توانستند وارد کنند.
3152---021
* کاش این دولت موفقیت‌هایی می‌داشت و می‌توانستیم با تماس تلفنی یا از هر طریق ممکن دیگر از دست‌اندرکاران و مدیران تقدیر و تشکر کنیم. چه کنیم که از هر دو محرومیم.
4897---0914
* فقط ارتش و سپاه قادر به مقابله با مشکلات سیل‌ و طوفان و زلزله هستند، مدیرت بحران دولت کارآمد نیست. این را حوادث ابتدای سال 98 کاملاً برای همگان روشن کرد.
4326---0930
* از دستگاه قضایی درخواست می‌شود به پرونده‌های سنگین مفاسد اقتصادی در اسرع وقت رسیدگی شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد و این زنجیره به هم پیوسته از هم بگسلد و هر روز در صفحه‌های حوادث مطبوعات با مفاسد اقتصادی جدید روبه‌رو نشویم.
 بلیغیان و فرخی
* امید است آقای رئیس‌جمهور و دیگر روسای قوا در یک عمل انقلابی دستور دهند تمام اجناس دکوری و اضافی اطاق‌های مدیران مثل فرش‌های نفیسی که در اطاق‌های مبل‌دار پهن است و نمادی از اشرافی‌گری است به فروش رسانده و وجه‌ آن را برای حل گوشه‌ای کوچک از مشکلات سیل‌زدگان هزینه کنند.
ابوالقاسمی
* وقتی رئیس‌جمهور با چتر و در زیر کولر گازی برای کسانی که زیر آفتاب ایستاده و در سیستان سخن می‌راند چگونه می‌توان توقع داشت که مردم باور کنند  چنین کسی که تحمل کم‌ترین ناملایمتی را ندارد مشکلاتشان را حل کند؟!
0700---0901
* یک فرد بازنشسته با یک و نیم و دو میلیون و کلی بدهی و بعضاً اجاره‌نشینی در این وانفسای مسکن چگونه قادر به تامین مایحتاج زندگی است. لطفا مسئولان همه چیز را به تحریم گره نزنند که به اقرار خودشان 80 درصد این نابسامانی به  ناکارآمدی مدیران دولتی برمی‌گردد! دولت اگر همانند قبل طی این 6 سال به ساخت مسکن مهر و یا مسکن اجتماعی شعاری خودش عمل می‌کرد این اوضاع مسکن نبود که از  متری 3 میلیون به بالای 10 میلیون برسد!  از دستگاه قضایی در مورد کسانی که مسکن مهر را قوطی کبریت نامیدند و طی دوران مسئولیت خویش قدمی برای مسکن برنداشته و مسبب قیمت‌های سرسام‌آور امروز شدند درخواست برخورد داریم.
مهدی و کرمی و طاهری
* از مدیران راه و شهرسازی استان لرستان درخواست می‌شود نسبت به تعریض پل‌دختر- آیسار و آزادراه خرم‌آباد به پل‌زال اهتمام ورزند و همچنین نسبت به ترمیم و بازسازی راه‌های روستایی اقدام نمایند تا روستاییان با مشکل تردد مواجه نشوند.
0685---0916
* در شهرستان تنکابن مازندران مسئولان شهر 30 تا مغازه مرغ و ماهی فروشی را نمی‌توانند کنترل کنند. هر صاحب مغازه‌ای به سلیقه خود قیمت‌گذاری می‌کند. به نظر می‌رسد بعضی از مسئولان نمی‌خواهند مشکلات کشور و مردم حل بشود.
7148....0911
* شورای شهر تهران میزان سهمیه سالانه جانبازان برای تردد در محدوده طرح ترافیک اصلی را کاهش داده‌است؟ درخواست می‌کنم پاسخ قانع کننده‌ای درباره علت این کاهش بدهند.
سلیمانی- جانباز تهران
جوابیه شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران وحومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه،چهارشنبه مورخ 1398/2/4 صفحه 2 با مضمون: خرابی تعدادی از سرویس های بهداشتی ایستگاه متروی صادقیه، ضمن تشکر از این مسافر محترم، به اطلاع می‌رساند ایستگاه صادقیه در قسمت شرقی و غربی محوطه اتوبوسرانی دارای دو سرویس بهداشتی عمومی بوده که درمجموع در آن‌ها 21 چشمه بهداشتی سالم و فعال موجود است: سرویس‌ مذکور در اختیار شهرداری بوده و تمامی امورات مربوط به نظافت و نگهداری آن‌ها تحت‌نظر پیمانکار شهرداری انجام می‌شود.