kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۹۱۲۷
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷

کریمی: پیام رهبری نشانه علاقه ایشان به کشتی است



  آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم ایران با بیان اینکه قهرمانی آزادکاران در آسیا با ارزش بود، گفت: مسئولان ورزش توجه بیشتری به کشتی‌گیران داشته باشند.
علیرضا کریمی در تازه‌ترین صحبت‌های خود اظهار داشت: تمرینات منظم و فشرده‌ای را زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار کردیم که خوشبختانه حاصل آن قهرمانی تیم ملی با کسب ۷ مدال طلا بود. من هم فقط برای کسب مدال طلا به این مسابقات رفته بودم اما با این وجود هیچ کدام از حریفانم را دست کم نگرفتم. کشتی آسیا پیشرفت داشته و قهرمانی مقتدرانه ایران در این رقابت‌ها با اهمیت بود، کما اینکه در سال‌های قبل در مواردی ایران نتوانست قهرمان شود و بر سکوی دوم یا سوم قرار گرفت.
آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم ایران درباره پیام رهبر انقلاب، رئیس‌جمهور و دیگر مقامات کشور در پی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: پیام رهبر نشان می‌دهد ایشان نتایج کشتی را دنبال و به آن علاقه دارند. از دیگر مسئولان که در این مواقع پیام تبریک صادر می‌کنند انتظار داریم در کنار این پیام تبریک‌ها به کشتی‌گیران توجه و از آنها حمایت کنند.
وی افزود: ما نیازمند حمایت مسئولان هستیم تا بتوانیم بدون دغدغه تمرین ‌کنیم و فقط به فکر کشتی باشیم. اگر مسئولان ورزش به وعده خود وفا کنند و به ورزشکاران اهمیت بدهند قطعاً ما نیز انگیزه می‌گیریم.