kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴

رادیوی منحرفان جنسی باز دست به دامن یک منافق شد!(اخبار ادبی و هنری)

شبکه رادیویی وابسته به سرویس جاسوسی هلند که به‌خاطر حضور پررنگ منحرفان به رادیوی همجنس بازها مشهور است، برای تخریب کشورمان، باز هم دست به دامان یک تروریست شد!



رادیو زمانه که از آمستردام و با حمایت دستگاه جاسوسی هلند علیه کشورمان برنامه پخش می‌کند، یادداشت یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین را منتشر کرده است. طنز روزگار این است که نویسنده با وجود سابقه عضویت در این سازمان تروریستی، بدون هیچ استنادی، نظام حاکم بر ایران را بی‌رحم توصیف کرده است؛ آن هم به‌خاطر مجازات کسانی که حداقل اتهامشان، بمب‌گذاری، ترور و قتل‌عام شهروندان و مردم عادی است!
ایرج مصداقی که قبلا نیز مطالبی برای رادیوی دستگاه جاسوسی هلند تهیه کرده بود، از جمله اعضای سابق گروهک منافقین است که با پرداختن به محاکمه و مجازات تروریست‌ها، سعی در پرونده‌سازی علیه ایران دارد.
وی همواره مدعی است که در سال 67 تنها زندانیانی توانستند از اعدام نجات یابند که با جمهوری اسلامی همکاری کردند. اما این سؤال مطرح است که اگر تنها «همکاری با جمهوری اسلامی» دلیل تبرئه و آزادی زندانیان و رهایی از اعدام بوده، خود وی چگونه اعدام نشده و هم‌اکنون با گذرنامه عادی جمهوری اسلامی به هر نقطه دنیا سفر می‌کند؟
 مصداقی در پاسخ به این پرسش جدی، همیشه گفته است:«نمی‌دانم چه شد»!