اعزام قطعی سهراب مرادی به آلمان برای معاینه و درمان
سهراب مرادی، ملیپوش وزنه برداری ایران که به دنبال درمان خود در آلمان بود، دیروزجلسهای را با رئیس کمیته ملی المپیک داشت و در این جلسه تصمیم گرفته شد که این وزنهبردار برای معاینه و درمان به آلمان اعزام شود.
در این جلسه علاوهبر سهراب مرادی، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنهبرداری، دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر باقری، محمد شروین اسبقیان، به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان و همچنین تعدادی از پزشکان حضور داشتند و قرار شد سهراب مرادی برای درمان و معاینه به آلمان برود. دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره جزئیات درمان سهراب مرادی گفت: طی نشستی که در محل کمیته ملی المپیک در راستای درمان سهراب مرادی داشتیم و با توجه به جمعبندی انجام شده و کارهای درمانی صورت گرفته برای مرادی، تصمیم بر این شد که در وهله اول سلامتی این ورزشکار و در وهله بعد بازگشت موفقیتآمیز او به صحنههای ورزشی مدنظر قرار بگیرد. البته با توجه به حساسیت موضوع و پیش رو بودن بازیهای المپیک ۲۰۲۰ مقرر شد مجدداً کمیسیونی متشکل از متخصصان داخلی راجع به وضعیت سهراب مرادی تشکیل شود و تصمیم نهایی بعد از معاینه و نظر نهایی پزشکان متخصص آلمان گرفته شود. وی تاکید کرد: به خاطر اهمیت درمان این ورزشکار و با پیگیری فدراسیونهای وزنه برداری، پزشکی ورزشی و تاکید سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک سعی داریم اقدامات لازم را برای پیگیری درمان این ورزشکار سریعتر آغاز کنیم. وی در پایان در مورد زمان اعزام سهراب مرادی به آلمان گفت: از امروز به دنبال اخذ ویزا و بلیت برای سهراب مرادی هستیم تا هر چه سریعتر این ورزشکار راهی آلمان شود.