فرمانده انتظامي استان يزد:
مردم خواستار تامين امنيت جادههاي ارتباطي هستند
فرمانده انتظامي استان يزد گفت: همه مردم از پليس تامين امنيت در جادهها را خواستار هستند.
يزد- خبرنگار کيهان:
فرمانده انتظامي استان يزد گفت: همه مردم از پليس تامين امنيت در جادهها را خواستار هستند.
سرتيپ منوچهر اماناللهي در مراسم آغاز به کار رسمي طرح زمستانه پليس راه و سازمانهاي امدارسان استان يزد افزود: در سالهاي اخير، توليد خودرو افزايش داشته و تعداد سفرها در ايام خاص نيز افزايش چشمگيري را نشان ميدهد اما با اين وجود تصادفات کاهش داشته که اين کاهش، حاصل تلاش پليس و مردم بوده است.
وي تصريح کرد: اکنون آحاد مردم از پليس توقع دارند تا توان و امکانات خود را بسيج کند تا امنيت و رفاه در جادهها و مسيرهاي تردد آنها، بيش از پيش حاکم شود.
فرمانده انتظامي استان خاطرنشان کرد: نيروهاي پليس راه با حضور فعال خود در سطح جادهها ميتوانند خدمتگزار مردم و حافظ امنيت جاني و مالي آنها باشند.