kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۸۶۲
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶

پالس عضو حلقه انحرافی به سلطنت طلبان فسیل(خبر ویژه)

عضو حلقه انحرافی از رضا ربع پهلوی دعوت کرد عضو حلقه بهار شود!



«عبدالرضا-د» که آقای دوربینی حلقه انحرافی محسوب می‌شود، در توئیتی نوشت: «رضا پهلوی هم اگر به خداگونگی انسان باور داشته باشد و برای توانمند شدن انسانها تلاش کند و با هر شیوه‌ای که برای انسانها حقارت و ذلت می‌خواهد، مبارزه کند حتماً بهاری است. اصولاً نهضت بسوی بهار، حزب و تشکیلات نیست، جریانی انسانی است که مرز مذهبی و سیاسی و نژادی و جغرافیایی ندارد».
گویا عضو حلقه انحرافی فراموش کرده که ربع پهلوی و مادرش -به همراه پدر مقبور- اموال ملت ایران را غارت کردند و به خارج از کشور بردند و بخشی از همان پول‌ها را علیه ملت ایران هزینه کردند. با این وصف، احتمالاً بشود نتانیاهو و ترامپ و اوباما را هم بهاری حساب کرد.
بلانسبت بهاری، حلقه‌های ماسونی و بهایی و صهیونیستی نیز با وجود نگرش فرقه‌ای، مدعی‌اند مرز مذهبی و سیاسی ندارند و همه مسئله‌شان، «انسان» است. برخی از اعضای حلقه انحرافی چند سال قبل در واکنش به این که چرا به جای مکتب اسلام، از مکتب ایرانی نام می‌برید و به کمتر از اسلام دم می‌زنید، مدعی شده بودند «چون می‌خواهیم مخاطبان همه 7 میلیارد جمعیت زمین باشد». حالا به تدریج سران نهضت آزادی و سلطنت‌طلبان و... مصادیق حرکت فرا اسلامی و ضد انقلابی حلقه بهاری محسوب می‌شوند.