kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۷۷۹
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
حسن بیکی:

جبران عقب‌ماندگی دامغان 50هزار میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد




 نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: 10 هزار میلیارد ریال اعتبار دولتی و 40 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش خصوصی و تعاونی برای جبران 20 سال عقب‌ماندگی‌های دامغان نیاز است.
ابوالفضل حسن بیکی در نشست امام جمعه و اعضای شورای شهر دیباج با استاندار سمنان در سالن شهرداری این شهر افزود: جبران عقب‌ماندگی‌های دامغان با تخصیص اعتبارهای دولتی و خصوصی میسر خواهد بود.
وی اظهار داشت: همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان در آذرماه امسال، 960 میلیارد ریال اعتبار با هدف ایجاد فاز دوم جاده معلمان به جندق اختصاص یافت که عملیات مناقصه این طرح به انجام رسیده است.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی به مشکلات آب در جنوب دامغان‌اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک، مجتمع آب آشامیدنی در منطقه‌های جنوبی دامغان به منظور رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی آغاز می‌شود.
حسن بیکی گفت: کلاته رودبار دارای 15 هزار دام سبک و سنگین است که با این توانمندی به شهرک دامداری نیازمند است و این شهر با ظرفیت موجود می‌تواند تا 50 هزار راس دام را در سال پرورش دهد.
حسن بیکی ادامه داد: ایجاد صنایع تبدیلی و روستایی از مطالبه‌های مردم این شهر و مسئولان شهرستان دامغان است.
حسن بیکی گفت: در سفر آذرماه امسال رئیس‌جمهوری به استان سمنان، چهار بانده شدن جاده آستانه به دیباج مطرح شد که این طرح با 920 میلیارد ریال اعتبار به مناقصه گذاشته شد.