kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۰۳۳
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹

رستمی: مربی خارجی می‌خواستم اما فدراسیون نپذیرفت

قهرمان وزنه‌برداری المپیک گفت: به فدراسیون گفته بودم مربی خارجی می‌خواهم چون کسی را می‌خواستم که خیلی حرفه‌ای باشد و بتواند من را به بهترین نحو به مسابقات برساند اما فدراسیون گفت نمی‌تواند برایم مربی خارجی بیاورد.



کیانوش رستمی درتازه‌ترین صحبت‌های خود اظهار داشت: وزنه‌برداری دنیای متفاوتی دارد و هر چه جلوتر می‌روی تجربه بیشتری به دست می‌آوری. من به تمام مربیان احترام می‌گذارم و آنها خوب هستند و برایشان آرزوی موفقیت دارم اما این را هم باید در نظر داشته باشیم هر کسی احتیاج دارد برنامه‌اش حرفه‌ای‌تر جلو برود.
وی افزود: فدراسیون گفت نمی‌تواند مربی خارجی برای من بیاورد و من هم احترام گذاشتم. آقای مرادی خیلی به من لطف دارد و به این نظر دارد که من در المپیک ۲۰۲۰ دوباره افتخارآفرینی کنم و جا پای ساعی بگذارم و مثل او پرافتخارترین ورزشکار ایران شوم. فدراسیون به من گفته بود خواسته‌هایم را بگویم. من آدمی بودم که در ریاضت زندگی کردم و سال‌ها تنها بودم و سختی کشیدم. مردم این را دوست نداشتند و من هم گفتم بهترین مربی را کنارم بگذارید تا من هم بهترین عملکرد را داشته باشم.
رستمی در مورد اینکه او یکبار با تمرین شخصی قهرمان المپیک شد و آیا امکان انجام دوباره آن وجود دارد، تصریح کرد: این حرف واقعاً صحیح است اما برخی افراد می‌گویند چرا کیانوش رستمی تنها تمرین می‌کند و باید کنار برود تا نفرات دیگری به مسابقه بروند. من خاک پای تمام مردم هستم و وقتی دارم وزنه می‌زنم نمی‌توانند من را به مسابقه نبرند. من چیزی نخواستم و چهار ماه است در خانه تمرین می‌کنم و مبالغ زیادی را خرج خودم کرده‌ام اما ریالی هم به من ندادند و اصلاً دنبالش هم نیستم و نمی‌خواهم.