kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۵۸۵
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
حجت‌الاسلام رستمی در دیدار با مدیر مسئول روزنامه کیهان:

ایستادگی کیهان باعث تقویت جبهه انقلاب در حوزه رسانه شده است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در دیدار با حسین شریعتمداری گفت: ایستادگی باعث شد جبهه انقلاب در حوزه رسانه تقویت شود و شاهد رشد خوبی در این جبهه باشیم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها روز چهارشنبه با حضور در موسسه کیهان با حسین شریعتمداری مدیرمسئول این روزنامه دیدار و گفت‌وگو کرد.
حجت‌الاسلام رستمی در این دیدار با بیان اینکه بعد از انقلاب در حوزه مطبوعات و رسانه، آن مقداری که جبهه مقابل انقلاب تلاش کرد و نیرو پرورش داد، در بین انقلابیون فعالیت نشد، افزود: جریان مزبور خصوصا از اواخر دهه هفتاد به بعد محصول پرورش نیروی انسانی خود در حوزه مطبوعات را برداشت کرد و در محیط رسانه‌ای کشور عرض اندام کرد.
رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها در ادامه با بیان اینکه در آن برهه زمانی سنگری که در مقابل این جریان ایستادگی جدی نشان می‌داد روزنامه کیهان بود،گفت: همان ایستادگی باعث شد به مرور جبهه انقلاب در این حوزه تقویت شود و شاهد رشد خوبی در این جبهه باشیم.
حجت‌الاسلام رستمی در ادامه خطاب به شریعتمداری خاطرنشان کرد: در عرصه مطبوعات هرچند فعالیت‌های خوبی درحال انجام است، اما با این حال افق مدنظر باید به این سمت باشد که ما یک مدرسه و مرکز ویژه‌ای با محوریت پیشکسوتان عرصه مطبوعات جبهه انقلاب همچون شما برای تربیت نویسندگان انقلاب اسلامی داشته باشیم تا در آنجا نیروهای انقلابی برای فعالیت در جبهه انقلاب در رسانه‌ها و مطبوعات آموزش دیده و تربیت شوند.
در ادامه حسین شریعتمداری ضمن عرض خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها، با تایید سخنان حجت‌الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: مشابه این پیشنهاد را برخی عزیزان نیز داشتند و کارهای مختلفی نیز در زمان‌هایی صورت گرفته اما با توجه به فشردگی کار روزنامه نهادینه نشده است.
مدیرمسئول روزنامه کیهان در ادامه با بیان برخی مشکلات در کار مطبوعات، گفت: علی‌رغم وجود همه مشکلات نیروهای حزب‌اللهی امروزه نیروهای قدرتمندی شده‌اند و در فضای رسانه عملکرد شایان توجهی دارند. این نیروها در فضای مجازی هم فعالند.