kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۲۲۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹

ضرب و شتم شدید معلم توسط دانش‎‎آموز!

دانش‎آموز عصبانی با غافلگیر کردن معلم خود در راهروی مدرسه صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد.

به گزارش فاکس2، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، لحظه وحشتناک ضرب و شتم شدید یک معلم آمریکایی در یکی از دبیرستان‌های این کشور را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در دبیرستان «کودی» در شهر دیترویت در ایالت میشیگان آمریکا رخ داده، یک معلم ۶۳ ساله در داخل دبیرستان توسط یکی از دانش‏‎آموزان مورد حمله قرار می‌گیرد.
در ویدئویی که با کمک دوربین تلفن همراه گرفته شده، مشاهده می‌شود که  دانش‎آموز عصبانی در حالی که معلم خود را در راهروی دبیرستان روی زمین انداخته، با مشت و لگد به جان او می‌افتد.
بنا به این گزارش، این حمله غافلگیرانه زمانی رخ داد که این معلم در حال قدم زدن به سمت یکی از کلاس‌ها بود که ناگهان این دانش‌آموز ۱۴ ساله یک مشت به صورت او کوبید و وی را نقش بر زمین کرد.
در ادامه چند نفر از دانش‏‎آموزان دیگر اقدام به مداخله کردند و توانستند معلم را از زیر دست و پای همکلاسی عصبانی خود نجات دهند. دانش‎آموز مهاجم پس از این حادثه دستگیر و به یک بازداشتگاه پلیس منتقل شد. در جلسه دادگاه اعلام شد که دانش‎آموز مهاجم در هنگام حمله تحت تاثیر مصرف ماری جوانا بود. گفته می‎شود علت عصبانیت این دانش‎‏آموز از معلمش این بوده که مصرف ماری جوانا توسط وی را به مسئولان مدرسه گزارش کرده بود.
معلم کتک خورده که به بیمارستان منتقل شده بود، پس از مساعد شدن حالش ترخیص و در منزل دوران نقاهت را سپری می‌کند. پدر دانش‌‎آموز مهاجم با دفاع از معلم، گفت که پسرش در داخل مدرسه اقدام به مصرف ماری جوانا کرده بود و این معلم به وظیفه‌اش عمل کرده است.