آب مشترکان پرمصرف استان اصفهان قطع میشود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: مشترکان پرمصرف در صورت عدم رعایت الگوی مصرف با قطعی آب مواجه میشوند.
اصفهان- خبرنگار کیهان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: مشترکان پرمصرف در صورت عدم رعایت الگوی مصرف با قطعی آب مواجه میشوند.
هاشم امینی در دهمین جلسه ستاد مقابله با خشکسالی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به منظور تامین آب آشامیدنی مشترکان در تابستان اقدام به حفر چاه در سطح استان کرده است، افزود: حفر چاه در سطح استان اصفهان دلیل بر تامین پایدار آب آشامیدنی نیست چرا که وقوع خشکسالیهای اخیر افت شدید آبهای زیرزمینی را در برداشته به طوری که بسیاری از دشتهای استان با بیلان منفی آب روبرو هستند. وی تامین پایدار آب آشامیدنی مشترکان را در تمام فصول منوط بر صرفهجویی در مصرف آب دانست و اضافه کرد: برای کاهش آثار پدیده خشکسالی باید حداقل 20 تا 30درصد در مصرف آب صرفهجویی شود تا به نوعی بتوان بر بحران کمآبی در استان غلبه کرد.
رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خواستار مساعدت تمامی موسسات آموزشی و فرهنگی و نیز نهادهای مردمی برای ترویج مصرف بهینه آب شد.
وی به فعالیت اکیپهای مروجان مصرف بهینه آب در اصفهان اشاره کرد و افزود: همه روزه اکیپهای مروجان مصرف بهینه آب علاوه بر اینکه در مراکز آموزش اقدام به آموزش مصرف بهینه آب میکنند در سطح شهر هم به افرادی که آب را هدر میدهند هشدارهای لازم را میدهند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: مشترکان پرمصرف در صورت عدم رعایت الگوی مصرف با قطعی آب مواجه میشوند.
هاشم امینی در دهمین جلسه ستاد مقابله با خشکسالی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به منظور تامین آب آشامیدنی مشترکان در تابستان اقدام به حفر چاه در سطح استان کرده است، افزود: حفر چاه در سطح استان اصفهان دلیل بر تامین پایدار آب آشامیدنی نیست چرا که وقوع خشکسالیهای اخیر افت شدید آبهای زیرزمینی را در برداشته به طوری که بسیاری از دشتهای استان با بیلان منفی آب روبرو هستند. وی تامین پایدار آب آشامیدنی مشترکان را در تمام فصول منوط بر صرفهجویی در مصرف آب دانست و اضافه کرد: برای کاهش آثار پدیده خشکسالی باید حداقل 20 تا 30درصد در مصرف آب صرفهجویی شود تا به نوعی بتوان بر بحران کمآبی در استان غلبه کرد.
رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خواستار مساعدت تمامی موسسات آموزشی و فرهنگی و نیز نهادهای مردمی برای ترویج مصرف بهینه آب شد.
وی به فعالیت اکیپهای مروجان مصرف بهینه آب در اصفهان اشاره کرد و افزود: همه روزه اکیپهای مروجان مصرف بهینه آب علاوه بر اینکه در مراکز آموزش اقدام به آموزش مصرف بهینه آب میکنند در سطح شهر هم به افرادی که آب را هدر میدهند هشدارهای لازم را میدهند.