kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* وزیر نفت منتقدین خود را افراد بی‌سواد دانسته است. ایشان که سواد دارد کاش در قرارداد نفتی توتال یک ضمانت محکم گرفته بود که خارجی‌‌ها راحت زیر قرارداد نزنند و بدون پرداخت هزینه کشور را ترک نکنند.
5950---0912
* هر سال زمان تحویل بودجه به مجلس شاهد جوسازی‌هایی از سوی عده‌ای از مسئولین دولتی هستیم که اظهارات آقای آشنا از همان جنس است. این جوسازی‌ها گویا دقیقا برای تحت‌الشعاع قرار دادن افزایش بودجه برخی از دستگاه‌های دولتی مثل ریاست‌جمهوری و ... صورت می‌گیرد.
8181---0902 و 7720---0914
* آقای رئیس‌جمهور وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم را خوب توصیف کرده و به کار دولت خود افتخار نمودند مگر خود ایشان نبودند که قبل از رئیس‌جمهور شدن شعار می‌دادند معیار جیب مردم می‌باشد. اگر واقعیت را ببینند سفره مردم خالی شده است. چه اعتمادی به این آمارها وجود دارد؟
2088---0915
* در سال 88 که با فتنه‌گری فتنه‌گران تحریم‌‌های فلج‌‌کننده آمریکا علیه ایران شروع شد و تورم به حدود 35 درصد رسید همین آقای روحانی مشکل را در مدیریت کشور می‌دید حال که در دوره ریاست‌جمهوری ایشان تورم به بالای 50 درصد رسیده چرا در نحوه مدیریت خویش شک نمی‌کنند و راه‌غلط را ادامه می‌دهند.
9961---0902
* یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای نوشته موفقیت‌های ایران در منطقه محصول برجام است. طبیعی است وقتی هیچ متاعی برای ارائه وجود نداشته باشد هر مدعی اصلاح‌طلب برای تحت شعاع قرار دادن شکست برجام به هذیان‌گویی رو می‌آورد.
علیمردانی
* در مستند خارج از دید که هر شب از شبکه 3 سیما پخش می‌شود نیمه پنهان افراد و شخصیت‌های نفوذی در کشور و عملیات تخریبی آنان در طول این سالها خیلی خوب به تصویر کشیده شده است.
5181---0912
* گویا دولت به جای اشتغالزایی، «اشتغال‌زدایی» می‌کند. بدین دلیل که حجم واردات از صادرات مدت‌هاست پیشی گرفته است و بسیاری از بخش‌های تولیدی یا تعطیل شده‌اند و یا با حداقل ظرفیت تولید می‌کنند!
3767---0919
* مردم ایران اسلامی از تبعیض‌ها، شکاف طبقاتی، گرانی‌ها و بی‌کفایتی برخی مدیران ناراضی‌اند، امیدوارم برخی مسئولینی که موظف‌اند مشکلات را برطرف کنند متوجه شوند که این ظرفیت‌های داخلی و تصمیمات مدیران است که می‌تواند حلال مشکلات فعلی کشور باشد نه رضایت غربی‌ها.
0129---021
* آژانس‌ انرژی هسته‌ای- در همه گزارش‌های دوره‌ای سالانه بعد از امضای برجام از تاسیسات هسته‌ای کشورمان، اعلام کرده که جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود پایبند بوده است، اما اخیرا بزک‌کنندگان برجام در کشور مدعی شده‌اند که جریانات نامعلولی اجازه ندادند از ثمرات برجام استفاده کنیم! در حالی که کشورمان به تعهداتی که در برجام داده بود عمل کرده است اما طرف مقابل حتی حاضر نشده نسبت به وعده‌های نسیه‌ای هم که داده بود، به مردم ایران حتی ضمانت بدهد، انجامش پیش‌کش!
2914---0912
* به علت گرانی و مخارج سنگین مراقبت و درمان و تحت پوشش کامل بیمه‌ای نبودن دندانپزشکی که فقط شامل پرکردن و کشیدن و جرم‌گیری رایگان در مراکز بیمه‌ای تأمین اجتماعی می‌شود، موارد مهم‌تر را شامل نگردیده، موجب سهل‌انگاری بیماران به علت عدم توانایی مالی برای درمان و بروز بیماری‌های شدید بعدی بیمه‌شدگان شده است.
محمود بلیغیان- اصفهان
* عوارض آزاد راه خرم‌آباد به پل زال به نظر می‌رسد گران‌ترین نرخ عوارض کشور را دارد! از مسئولان امر درخواست کاهش آن را دارم.
0685---0916
* 15 سال است که تعاونی مسکن هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شده است! و از هر کدام اعضا بین سه تا چهار میلیون تومان در سال 82 دریافت کرده‌اند. با وجود متواری شدن اعضای هیئت مدیره آن و محکومیت و دستگیری، هیچ خبری از تحویل زمین‌ها نیست. چرا؟! متأسفانه دادگستری استان خیلی بی‌مهری به ما کرده است. باید کجا شکایت کنیم.
9139---0939
* چرا از زمان شروع به کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حقوق بازنشستگان ذوب‌آهن با تأخیر زیاد پرداخت می‌شود؟!
7810---0937
* بحمدالله چندین سال است در اکثر قریب به اتفاق مساجد، تلاوت روزانه یک صفحه از کلام‌الله مجید متداول شده است. از عزیزان خدوم و با اخلاص سازمان‌ امور مساجد مصرانه درخواست می‌شود تمهیداتی فراهم نمایند تا برنامه‌هایی مثل تفسیر قرآن کریم، نهج‌‌البلاغه و صحیفه سجادیه هم در مساجد شکل بگیرد.
6263---0938
 * پله‌برقی پل بی‌آر‌تی ایستگاه مجیدیه اکثر اوقات به ویژه صبح‌ها و غروب‌ها کار نمی‌کند چرا؟! برای افراد مسن واقعا دشوار است این همه پله‌ها را طی کنند. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
سلیمانی
* اتوبان شهید همت غرب به شرق، مجاور برج میلاد دارای دست‌اندازها و چاله چوله‌های خطرناک است لطفا مسئولان امر به ترمیم آنها اقدام نمایند تا به خودروهای مسافران این مسیر آسیب نرساند.
محمدی
* تردد معتادین در پایانه خاوران از تردد مسافرین بیشتر شده است! با توجه به معضلات اجتماعی و بروز ناامنی برای مسافران در این پایانه از نیروی انتظامی تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی کند.
5148---0912
* از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواهشمندم که طبق قانون، امکان ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از سیم کارت‌های شخصی را مسدود نماید.
مهندس مینایی- تهران
* قیمت نان در تهران بدون سروصدا در برخی از نانوایی‌ها تا 90 درصد گران شده است. جالب اینکه دولت خود را به ندیدن و نشنیدن زده و پاسخگو نیست.
6116---0903
* شهرداری منطقه 6 تهران با دریافت 6 میلیارد تومان اقدام به فروش مشاعات در خیابان سیدجمال‌ اسدآبادی خیابان جهان‌آراء، کوچه باغچه‌بان کرده است. به مراجع قانونی شکایت کرده‌ایم، فایده‌ای نداشته است.
علیزاده
* دولت مدعی است سبد کالای حمایتی را به اقشار نیازمند جامعه داده است درحالی‌که کارگران، بازنشسته‌ها و ... که با معیشت سختی مواجه‌اند هنوز مشمول دریافت سبد کالا نشده‌اند!
2537---0916
* ابتدا عنوان کردند تا پایان سال 3 بسته حمایتی به اقشار کم‌درآمد تعلق خواهد گرفت، بعد از چند روز اعلام کردند 2 بسته حمایتی تا پایان سال توزیع خواهد شد و چند هفته‌ای هم است که دیگر حرفی درمورد این بسته‌ها زده نمی‌شود!
0129---021
* در آموزش و پرورش جمعی از بازنشسته‌های سال 88 هنوز پاداش مربوط به سال 88 خود را  دریافت نکرده‌اند و بلاتکلیف مانده‌اند. درخواست رسیدگی داریم.
9615---0926
* وضعیت اسف‌بار اقتصادی کشور حاصل ورود افراد پرمدعا و بی‌درد در عرصه‌های اجرایی کشور می‌باشد. مدعیان اصلاحات هر زمان در مسند امور قرار گرفته‌اند کشور را عقب انداخته‌اند ولی زبانشان دراز است.
9160---0916
* زمینی متروکه به مساحت 7500 متر در مجاورت پادگان پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران واقع در کهریزک به زباله‌دانی و پاتوق افراد معتاد تبدیل شده است. در نتیجه ما ساکنین شهرک پیام امنیت و آسایش نداریم چرا مسئولان شهرداری منطقه رسیدگی نمی‌کنند؟
جمعی از ساکنین شهرک پیام
* یکی از بی‌انضباط‌ترین خیابان‌های تهران، ‌خیابان اسدآبادی (یا یوسف‌آباد) است که اغلب خودروها دوبله پارک کرده‌اند و حتی در ایستگاه‌های شرکت واحد که به هنگام توقف اتوبوس‌های این شرکت راهبندان می‌شود!
8712---0912