بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خواستار مطالبات خود شدند
جمعی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای درخواست دریافت معوقات و پاداش بازنشستگی خود روز شنبه به ستاد این دانشگاه در مشهد مراجعه کردند.
محمدرضا دارابی رئیسدانشگاه علوم پزشکی مشهد طی دیدار و گفتوگو با بازنشستگان و شنیدن درخواست آنها، برای پیگیری پرداخت مطالباتشان قول مساعد داد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: مطالبات مربوط به مرخصی و ماموریت بازنشستگان که در حیطه وظایف این دانشگاه بوده تاکنون پرداخت شده و در حال پرداخت است.
حسین خوبان افزود: بحث اعتبارات پاداشهای بازنشستگان در حیطه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست و اعتبارات آن باید از سوی سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت تامین شود.
وی ادامه داد: پاداش بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از یکم دی ماه پارسال پرداخت نشده زیرا نیازمند هزار و 530 میلیارد ریال تامین اعتبار است.
محمدرضا دارابی رئیسدانشگاه علوم پزشکی مشهد طی دیدار و گفتوگو با بازنشستگان و شنیدن درخواست آنها، برای پیگیری پرداخت مطالباتشان قول مساعد داد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: مطالبات مربوط به مرخصی و ماموریت بازنشستگان که در حیطه وظایف این دانشگاه بوده تاکنون پرداخت شده و در حال پرداخت است.
حسین خوبان افزود: بحث اعتبارات پاداشهای بازنشستگان در حیطه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست و اعتبارات آن باید از سوی سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت تامین شود.
وی ادامه داد: پاداش بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از یکم دی ماه پارسال پرداخت نشده زیرا نیازمند هزار و 530 میلیارد ریال تامین اعتبار است.