kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* چرا رسانه‌های غوغاگر صحبتی از عملیات فریب این روزها به میان نمی‌آورند. عملیات فریب این است که مدام اعلام می‌کند لوایح چهارگانه موجب تقویت برجام می‌شود و... قربانی این عملیات فریب نیز مثل فریب‌های قبلی مردم‌اند. مردم هستند که باید خسارت آن را پرداخت کنند.
9112---0905
* رئیس‌جمهور در خرداد ماه در جلسه اقتصاددانان گفت، ممکن است آب کم داشته باشیم اما دلار کم نداریم. در مرداد ماه هم اظهار داشتند، دلار در سه ماهه اول 97 بیشتر از سه ماهه مشابه 96 است و... ولی به هنگام تقدیم بودجه به مجلس اظهار داشت صندوق ذخیره ارزی از دلار خالی است! بالاخره مردم کدام قول رئیس‌جمهور را بپذیرند؟! مگر طبق اظهار قبلی ایشان و وزیر امور خارجه قرار نشد با برجام، اجناس ارزان شوند؟ وزیر خارجه هم هفته قبل اظهار داشت، هدف برجام اقتصادی نبوده است! چقدر ضد و نقیض؟!
وحیدی
* از مجلس و دستگاه قضایی درخواست می‌شود با کسانی که در متن دولتند و هرازچند گاهی اعلام می‌کنند خزانه خالی است برخورد کنند. چون این کار بدانند یا ندانند گرا دادن به دشمن است.
5411---0918
* چرا روزنامه‌های زنجیره‌ای، روز گرامیداشت حماسه 9 دی در اکثر شهرهای کشور را پوشش ندادند؟! تاکی قرار است مثل کبک سرشان را زیر برف پنهان کنند؟
شکیبا
* تعلل اروپا در انجام تعهدات برجامی‌اش بدین خاطر است که اطمینان دارد که تا دولت آقای روحانی هست ایران از برجام خارج نخواهد شد بدین خاطر میلی به انجام تعهداتش ندارد.
3152---021
* برجام در همان روزهای ابتدایی حیات با بدعهدی طرف مقابل مواجه شد لذا این گفته که FATF و CFT برای زنده نگه داشتن برجام ضروری است یک عوام‌فریبی است. زیرا در همان روزهای ابتدایی برجام توافقی سوخته بود.
8979---081
* زمانی که دولت اصرار بر تصویب CFT می‌کند، دشمنان هم سعی می‌کنند از همان جهت فشار بیشتری به مردم و نظام اسلامی وارد کنند.
0129---021
* مدعیان دروغین اصلاحات و حامیان برجام از آنجا که به دربسته برخورده‌اند به دنبال مقصران خیالی می‌گردند اگر انصاف داشته باشند باید از پیشگاه ملت به‌ویژه منتقدین دلسوز عذرخواهی بکنند.
2977---0933
* پیام‌ها و مطالب دردناکی از مردم در این ستون چاپ می‌شود. چقدر خوب بود که امکان اطلاع آقای رئیس‌جمهور از این مشکلات و گرفتاری‌ها وجود می‌داشت و گره‌ای از مشکلات ملت از این طریق مرتفع می‌شد.
6379---0913
* حال که دولت در صحن علنی مجلس به گرانفروشی اموال مردم در شرایط سخت اقتصادی اعتراف کرده، وظیفه مجلس است که ورود کند و در صورت لزوم مقصران را استیضاح کند. همچنین دستگاه قضایی باید با گرانفروشان دولتی شدیدتر از گرانفروشان عادی برخورد کند.
0692---0910
* اگر سران فتنه در حصر نبودند تا به حال برخی از خود فتنه‌گران و اصلاح‌طلبان که نزدیکی‌هایی به مهدی هاشمی قهدریجانی معدوم داشته‌اند سرشان را به زیرآب کرده بودند. زنده بودن اینها مدیون رأفت نظام اسلامی و رهبری است.
5364---0912
* شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی که قیمت کالاهای خود را در این مدت تا 4 برابر افزایش داده‌اند حاضر نیستند بعد از کاهش نرخ دلار در بازار به اندازه ده درصد قیمت کالاها را پایین بیاورند آیا مجلس و نمایندگان وظیفه ندارند جلوی این گرانی افسارگسیخته را بگیرند.
7211---0990
* بانک مرکزی می‌گوید رویکرد جدیدش تولید و اشتغال است اما برخی بانک‌ها همکاری نمی‌کنند و دستورالعمل‌های ما را دور می‌زنند! آیا واقعا بانک مرکزی توانایی برخورد با بانک‌های متخلف را ندارد؟ چرا آنها را به مردم اعلام نمی‌کند؟ حداقل بانک‌هایی را که همکاری می‌کنند معرفی کنید تا مورد تشویق قرار گیرند.
1154---0937
* شبکه یک سیما خیلی به موقع فیلم قلاده‌های طلا را پخش کرد. بابت این زمان‌شناسی از مدیران شبکه تقدیر و تشکر می‌کنیم.
8631---0918
* دولتمردان را به هرچه که قبول دارند قسم می‌دهم که فکری به حال وضع آشفته اقتصاد کشور و گرانی مسکن بکنند اگر از اسم مسکن مهر ناراحت می‌شوند با یک اسم دیگر برای حل مشکل مسکن مردم قدم بردارند و مساعدت  داشته باشند.
0594---0912
* از وزیر راه و شهرسازی سؤال کنید، افرادی که موعد وام مسکن آنها رسیده ولی توانایی خرید یک واحد آپارتمان چند متری در این آشفته بازار مسکن ندارند باید چکار کنند؟! لطفا تدبیری نمایید تا قیمت مسکن کاهش یابد.
8318---0936
* با یک میلیون و دویست‌و پنجاه هزار تومان حقوق بازنشستگی در یک زیرزمین با داماد و عروس و نوه با مشقت زندگی را می‌چرخانیم. مسئولان لطفا دیگر با وعده‌های غیرعملی  ما را رنج ندهند. چندین ماه در شیپور واریز (سبدکالای) 200 هزارتومانی به حساب سرپرست خانوار دمیدند ولی هیچ‌ خبری نشد؟! در ضمن هر ماه حقوق ما را سی‌ام ماه واریز می‌کردند این ماه 29 ماه واریز کردند که 37 تومان بابت یک روز زودتر هم از حقوق‌مان کسر کردند!
محمودی
* مسئولان تعزیرات حکومتی چرا به گران‌ فروشی دستمال کاغذی ورود نمی‌کنند؟
دشتی
* علی‌رغم کاشت و برداشت فراوان سیر در کشور، متاسفانه در میادین تره‌بار استان سیستان و بلوچستان، سیر پاکستانی با اسم و بسته‌بندی ایرانی به فروش می‌رسد. از مسئولان امر غافل درخواست رسیدگی دارم!
3739---0915
* در منطقه عباس‌آباد تنکابن اجازه ساخت و ساز غیرقانونی صادر می‌شود. مثلا فاصله بنای ساخته شده تا دریا 40 متر است و ملک‌های ساخته شده جواز یا پروانه ساخت معتبر ندارند. فقط هر فردی که در آن منطقه اقدام به خانه‌سازی کند باید مبلغی را واریز کند!
6333---021
* چند مدت قبل که عملیات رجیستری گوشی‌های تلفن‌همراه انجام شد بنده به دلیل بیماری بستری بودم و موفق به این کار نشدم، شاید امثال بنده در سطح کشور زیاد باشند به همین دلیل درخواست داریم شرکت مخابرات فرصت‌ دیگری را برای این کار تعیین و اعلام بکند.
یوسفی
* بنیاد شهید و جانبازان درخصوص بیمه تکمیلی جانبازان هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد در نتیجه این حق بیمه حذف شده و مشکلات زیادی به وجود آمده است. امیدواریم رسیدگی شود.
5560---0918
*‌ به شعبه بیمه ... در قرچک ورامین برای بیمه موتورسیکلت خود مراجعه کردم مبلغ 108 هزار تومان بابت بیمه موتور و 29 هزار تومان برای بیمه انفرادی از کارت بانکی بنده پول برداشت کرده در حالی که بنده خودم تحت پوشش بیمه محل کارم هستم. اعتراض کردم گفتند هر جا می‌توانی برو شکایت کن.
ولی‌خانی
* نام شرکت بیمه در کیهان محفوظ است.
* چرا وقتی قیمت یک متر لوله گاز (یک اینچ) 15 هزار تومان می‌باشد شرکت گازرسانی با ما متری 29 هزار تومان حساب کرد؟
8350---0913