نماینده آبادان خبر داد
واریز سود فروش سوخت به حساب مرزنشینان خوزستان
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص و واریز سود حاصل از فروش سوخت به حساب سرپرستان خانوارهای مرزنشین خبر داد.
عامر کعبی اظهار کرد: با پیگیریهای انجامشده در دو سال گذشته حق مردم مرزنشین از سود و عواید حاصل از فروش سوخت، توسط وزارت نفت به وزارت کشور تخصیص داده شد.
وی افزود: همچنین وزارت کشور نیز باید هرچه سریعتر نسبت به تعیین مبالغ واریزی به ازای هر خانوار مرزنشین اقدام کند.
کعبی تصریح کرد: مقرر شده است اجرای طرح سود فروش سوخت تحویلی به مرزنشینان شعاع ۲۰ کیلومتری استان خوزستان از ابتدای مهرماه سال جاری برای یک دوره سه ماهه به صورت آزمایشی از طریق مرز خراسان رضوی عملیاتی شود.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق انجامشده در این زمینه خاطرنشان کرد: این طرح اکنون در حال اجرا است و طبق دستورالعملهای مربوطه، سود و عواید حاصل از فروش به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول طرح از طریق کارگروه فروش سوخت استانی واریز خواهد شد.