kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۰۳۳۱
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵

بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم خدمات رایگان ارائه می‌دهد


 
  مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: نهمین اکیپ تیم پزشکی و پرستاری تحت عنوان جهادگران سلامت از سوی بسیج جامعه پزشکی این مدیریت در منطقه محروم شهر به 120 نفر خدمت ارائه کردند.
دکتر علی محمدی افزود: این اکیپ با استقرار در یکی از مناطق محروم شهر زنجان (بی سیم) شامل پزشک عمومی، کارشناس آموزش مامایی، روانشناسی و پرستار خدمات رایگان از جمله کنترل فشار و قند خون و کارشناس داروئی را به گروه‌های هدف ارائه کردند.
وی اظهار داشت: این نهمین اکیپ ارائه خدمات درمانی رایگان بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان استان در سال جاری است که در مجموع 72 تن از کادر پزشکی و درمانی زنجان به بیماران و نیازمندان خدمات رایگان ارائه دادند.
این مسئول ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که مناطق محروم شهر زنجان بیش از گذشته به دریافت خدمات مورد نیاز در حوزه سلامت نیازمند هستند که طبق برنامه‌ریزی‌ها این روند در ماه‌های آینده شتاب بیشتری می‌یابد.
وی اظهار داشت: داروهای عرضه شده به بیماران از سوی یکی از پزشکان خیر سازمان بسیج جامعه پزشکی استان تقبل شده است.
محمدی افزود: این خدمات هر ماه یکبار در مسجد امام رضا(ع) منطقه بی‌سیم زنجان با هماهنگی و اطلاع‌رسانی قبلی توسط امام جماعت و پایگاه مقاومت 28 بسیج این مسجد به مردم این منطقه ارائه می‌شود.