کد خبر: ۱۵۰۱
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰

دولت بنگلادش مجوز تظاهرات نداد مخالفان: امروز به خیابان‌ها می‌آئیم

مخالفان دولت بنگلادش اعلام کرده‌اند با وجود صادر نشدن مجوز برای تظاهرات، امروز به خیابان‌ها می‌آیند.
مخالفان دولت بنگلادش اعلام کرده‌اند با وجود صادر نشدن مجوز برای تظاهرات، امروز به خیابان‌ها می‌آیند.
به گزارش خبرگزاری‌ها، مخالفان دولت بنگلادش اعلام کرده‌اند انتخابات پارلمانی پنجم ژانویه را تحریم کرده و امروز (یکشنبه) در یک اقدام برنامه‌ریزی شده به خیابان‌های داکا (پایتخت) می‌آیند تا نخست‌وزیر را قانع کنند که انتخابات را لغو کند.مخالفان گفته‌اند که یک‌میلیون نفر برای تظاهرات به خیابان‌های داکا می‌آیند. در این حال سخنگوی پلیس بنگلادش گفته به دلیل مسایل امنیتی به تظاهرات مخالفان مجوز نداده است.منیر‌الاسلام افزود: به دلیل این که ممکن است، خرابکاری رخ بدهد برای تجمع حزب ملی‌گرای بنگلادش مجوز صادر نشده است.«خالده ضیا» رهبر حزب ملی‌گرا با وجود ممنوعیت تظاهرات از طرفدارانش خواست به ممنوعیت‌ها توجهی نکرده و تظاهرات کنند.