بانوی خوزستانی برنده طلای اختراعات نورنبرگ آلمان شد
بانوی محقق خوزستانی مدال طلا و دیپلم افتخار نمایشگاه اختراعات نورنبرگ آلمان 2018 را کسب کرد.
اهواز - خبرنگار کیهان:
«پریسا قشقاییپور» مجری طرح در معاونت بهرهبرداری شرکت برق منطقهای خوزستان، با ثبت اختراع «حذف آلومینیوم از آب و پسابهای صنعتی با استفاده از کربن اکتیو دانهبندی شده» مدال طلا و دیپلم افتخار نمایشگاه اختراعات نورنبرگ آلمان 2018 را از آن خود کرد.
مجری طرح در معاونت بهرهبرداری کسب مدال طلای نمایشگاه اختراعات نورنبرگ آلمان را حاصل فعالیتهای چند ساله تحقیقاتی در زمینه تصفیه آب دانست و افزود: وجود مقادیر ناچیزی از آلومینیوم در آب، باعث بروز مشکلات جسمی زیادی مانند آلزایمر میشود و هدف از ثبت این اختراع حذف آلومینیوم از آب
بوده است.
«پریسا قشقاییپور» مجری طرح در معاونت بهرهبرداری شرکت برق منطقهای خوزستان، با ثبت اختراع «حذف آلومینیوم از آب و پسابهای صنعتی با استفاده از کربن اکتیو دانهبندی شده» مدال طلا و دیپلم افتخار نمایشگاه اختراعات نورنبرگ آلمان 2018 را از آن خود کرد.
مجری طرح در معاونت بهرهبرداری کسب مدال طلای نمایشگاه اختراعات نورنبرگ آلمان را حاصل فعالیتهای چند ساله تحقیقاتی در زمینه تصفیه آب دانست و افزود: وجود مقادیر ناچیزی از آلومینیوم در آب، باعث بروز مشکلات جسمی زیادی مانند آلزایمر میشود و هدف از ثبت این اختراع حذف آلومینیوم از آب
بوده است.