kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۹۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶

برگزاری رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور از 9 شب تا 4 صبح!

رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور در حالی پیگیری می‌شود که مشخص نیست فدراسیون بوکس بر اساس چه منطق و معیاری این رقابت‌ها را در روز نخست از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح برگزار کرد که همین امر انتقادات زیادی را در پی داشت.

رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان، به منظور انتخابی تیم ملی از شنبه به میزبانی خوزستان آغاز شد که گویا با حواشی زیادی همراه بوده است. از قهر کردن کادر فنی تیم ملی بوکس و حاضر نشدن در سالن مسابقات تا اعتراضات برخی تیم‌ها به نحوه برگزاری و امکانات سالن، همگی نشان از شرایط نه چندان خوب بوکس و رقابت‌های کشوری دارد.
عیسی گل‌محمدی سرپرست سابق فدراسیون بوکس در این باره به خبرگزاری ایسنا گفت: متاسفانه مسئولان فدراسیون به هیچ عنوان نتوانسته‌اند شرایط خوبی را حتی از نظر امکانات اولیه برای برگزاری این رقابت‌ها فراهم کنند. دلیل این کارها را تنها می‌توان ناتوان بودن مسئولان در اداره امور بوکس کشور دانست. برخی تیم‌ها به دلیل عدم برگزاری مناسب رقابت‌ها اعتراض‌های خود را با ترک سالن مسابقات اعلام کرده‌اند که گویا با تهدید مسئولان فدراسیون مجبور به بازگشت شده‌اند. رقابت‌های روز نخست از ساعت ۲۱ شب گذشته آغاز شده و تا ساعت ۴ بامداد امروز ادامه داشته است. او همچنین در خصوص قهر کردن اعضای کادر فنی تیم ملی بوکس بزرگسالان نیز گفت: همه این اتفاقات به دلیل ضعف مدیریتی است که ثوری و دوستانش دارند. مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان در حال برگزاری است اما خبری از کادر فنی نیست.