kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۹۱۰۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد

دستگیری10 نفر مرتبط با حادثه تروریستی چابهار

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری10 نفر مرتبط با حادثه تروریستی 15 آذرماه چابهار خبر داد.
کرج – خبرنگار کیهان:

سرتیپ حسین‌اشتری دیروز در حاشیه گشایش مرکز 197 پلیس استان البرز در جمع خبرنگاران افزود: با هوشیاری و شجاعت ماموران انتظامی چابهار این توطئه تروریستی خنثی شد و طی روزهای گذشته 10 نفر مرتبط با حادثه دستگیر شده‌اند.
وی با بیان اینکه تعداد دیگری از افراد مرتبط با حادثه چابهار نیز شناسایی و در زمان مقرر دستگیر خواهند شد، گفت: سرنخ‌های خوبی از این حادثه به دست آمده و بی‌شک با همکاری خوب مردم، هماهنگی نیروی انتظامی و دستگاه قضا به سرنخ‌های اصلی این حادثه دست پیدا خواهیم کرد.
اشتری خاطر نشان کرد: این حادثه هیچ تاثیری بر امنیت مردم و نیروی انتظامی نخواهد داشت.
فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنانش درخصوص افرادی که توسط‌اشرار در مرز میرجاوه گروگان گرفته شده‌اند، گفت: تلاش لازم برای آزادی این افراد از دست ‌اشرار در محدوده مرز‌های پاکستان و افغانستان انجام شده است.
وی اظهار داشت: این موضوع توسط وزارت امور خارجه و ستاد کل نیروهای مسلح در حال پیگیری است.
اشتری با اشاره به اقدامات پلیس در برخورد با اخلالگران ارز، گفت: تعدادی از عوامل اصلی اخلال در بازار سکه و ارز با همکاری دستگاه قضا شناسایی و دستگیر شده‌اند.
اشتری با اشاره به عملکرد پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته را شاهد بوده‌ایم و از طرفی پلیس از خروج غیرقانونی مایحتاج و اقلام موردنیاز مردم از کشور جلوگیری می‌کند.