تجهیز 2 هزار دستگاه تاکسی شهر مشهد به سامانه پرداخت الکترونیکی
با توقف نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور از آذر ماه پارسال تاکنون، آمار تاکسیهای فرسوده در مشهد به هزار و 500 دستگاه رسیده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت:خودروسازان هماکنون حاضر به ساخت خودروهای جدید نیستند و رایزنیهای وزارت کشور و اتحادیه تاکسیرانی با این شرکتهای خودروساز تاکنون بینتیجه مانده است.
مهدی علوی مقدم همچنین افزود: تاکنون دو هزار دستگاه تاکسی شامل تاکسیهای بیسیم و تاکسیهای مبادی ورودی به شهر مشهد به سامانه پرداخت الکترونیکی مجهز شدهاند.
وی گفت: پرداخت کرایه تاکسی از طریق تلفن همراه نیز در دستور کار است و اقدامات اجرایی برای تجهیز تاکسیها به این سامانه این ماه عملیاتی میشود.
علوی مقدم افزود: طبق برنامهریزیهای صورت گرفته تا شش ماه آینده همه تاکسیها در مشهد به سامانه پرداخت کرایه از طریق تلفن همراه مجهز میشوند.
13 هزار و 250 دستگاه تاکسی فعال در کلانشهر 3/5 میلیون نفری مشهد به شهروندان خدمت میکنند که 23 درصدحملونقل روزانه را بر عهدهدارند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت:خودروسازان هماکنون حاضر به ساخت خودروهای جدید نیستند و رایزنیهای وزارت کشور و اتحادیه تاکسیرانی با این شرکتهای خودروساز تاکنون بینتیجه مانده است.
مهدی علوی مقدم همچنین افزود: تاکنون دو هزار دستگاه تاکسی شامل تاکسیهای بیسیم و تاکسیهای مبادی ورودی به شهر مشهد به سامانه پرداخت الکترونیکی مجهز شدهاند.
وی گفت: پرداخت کرایه تاکسی از طریق تلفن همراه نیز در دستور کار است و اقدامات اجرایی برای تجهیز تاکسیها به این سامانه این ماه عملیاتی میشود.
علوی مقدم افزود: طبق برنامهریزیهای صورت گرفته تا شش ماه آینده همه تاکسیها در مشهد به سامانه پرداخت کرایه از طریق تلفن همراه مجهز میشوند.
13 هزار و 250 دستگاه تاکسی فعال در کلانشهر 3/5 میلیون نفری مشهد به شهروندان خدمت میکنند که 23 درصدحملونقل روزانه را بر عهدهدارند.