بازداشت فرماندار سابق چابهار به اتهام اخذ رشوه
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از بازداشت فرماندار سابق شهرستان چابهار به جرم اخذ رشوه خبر داد.
حجتالاسلام علی موحدی راد افزود: این فرد بهدلیل اخذ رشوه بیش از 3 میلیارد ریال حدود 20 روز است که در بازداشت به سر میبرد.وی ادامه داد: متهم هم اکنون در زندان زاهدان میباشد و بررسی روند قضایی پرونده وی نیز در حال انجام است.شایان ذکر است فرماندار سابق شهرستان ویژه چابهار در زمان تصدی علیاوسط هاشمی بر استانداری سیستان و بلوچستان بهعنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ایرانشهر منصوب شد و در نهایت با ارتباطاتی که با بدنه اصلاحطلبان استان داشت توانست حکم فرمانداری ویژه شهرستان مهم و بندری چابهار را در دولت دوازدهم دریافت کند.به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرهامون؛ دهم مهرماه گذشته خبری منتشر شد که بر اساس آن رسانهها مدعی شده بودند فرماندار ویژه شهرستان چابهار به دلیل بیماری از سمت خود استعفا کرده که با موافقت استاندار وقت نیز همراه شده است.