سفر تیم ملی کاراته به اسپانیا برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان
اعضای تیم ملی کاراته ایران برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان بامداد دیروز تهران را به مقصد مادرید اسپانیا ترک کردند.
بیست و چهارمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان سه شنبه ۱۵ آبان ماه با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور جهان به میزبانی اسپانیا در سالن «ویزینک» شهر مادرید آغاز میشود.
اعضای تیم ملی کاراته ایران در دو گروه بانوان و آقایان و در چهار بخش کاتا و کومیته تیمی و انفرادی صبح دیروز تهران به مقصد رم ایتالیا ترک کرد و پس از توقفی کوتاه راهی مادرید شد.
ترکیب تیم اعزامی کشورمان بدین شرح است: بازیکنان بخش کومیته تیمی و انفرادی مردان: ذبیح اله پورشیب، امیر مهدی زاده، هامون درفشی پور، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی، صالح اباذری، سامان حیدری. بازیکنان بخش کاتا تیمی و انفرادی مردان: علی زند، ابوالفضل شهرجردی و میلاد دلیخون.
بازیکنان بخش کومیته تیمی و انفرادی بانوان: پگاه زنگنه ، فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی و سارا بهمن یار.
بازیکنان بخش کاتا تیمی و انفرادی بانوان: الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده، شادی جعفری، فاطمه صادقی(انفرادی).
محسن آشوری، دبیر فدراسیون و مدیر سازمان تیمهای ملی به عنوان سرپرست تیم مردان و افسانه باقری، نایب رئیس بانوان به عنوان سرپرست تیم ملی بانوان و مسعود رهنما به عنوان مشاور فنی تیم فوق را همراهی میکنند. رقابتهای کاراته قهرمانی جهان طی روزهای ۱۵ تا ۲۰ آبان ماه برگزار خواهد شد.