نشانههای بینظمی در لیگ برتر بسکتبال پیش از شروع مسابقات
فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از امروز پنجشنبه آغاز میشود.
لیگ برتر بسکتبال ایران به بیست و یکمین دوره خود رسیده که از امروز (پنجشنبه) آغاز میشود که امسال نیز بیبرنامگی و ناهماهنگیهایی در همان شروع مسابقات به چشم میخورد تا جایی که وضعیت دو تیم اصلا مشخص نیست در حالی که طبق برنامه باید به مصاف حریفان خود بروند. طبق اعلام فدراسیون بسکتبال، ذوب آهن اصفهان، پگاه تهران، شهرداری گرگان، نیروی زمینی، پتروشیمی بندرامام، آویژه صنعت پارسا، شیمیدر تهران، دانشگاه آزاد، پدافند دزفول، نفت آبادان و شهرداری تبریز تیمهایی هستند که قرار است در لیگ شرکت کنند اما وضعیت شهرداری تبریز مدافع عنوان قهرمانی مشخص نیست و دانشگاهآزاد نیز شرایط نامشخصی دارد و شاید منحل شود. از میان این تیمها نیز تنها شهرداری گرگان، شیمیدر تهران، آویژه صنعت نفت آبادان ورودیه لیگ را پرداخت کردهاند که نشان از وضعیت نه چندان خوب لیگ است. با این حال فصل بسکتبال آغاز میشود و دنیای توپ وتور ایران امیدوار است با شروع رقابتها دوباره شور و هیجانی به بسکتبال تزریق شود. امسال نیز همانند سالهای گذشته اتفاقهایی در میان تیمها افتاده است. مهرام به دلیل یکسری مشکلات فدراسیون تصمیم گرفت دوباره در لیگ برتر نباشد، ذوبآهن اصفهان با اینکه سال 2014 توسط فدراسیون جهانی تعلیق شد به لیگ برگشته، شیمیدر تهران دوباره در سالی که مهرام نیست وارد لیگ شده و تیمهایی نیز تازه وارد هستند.